رئیس شورای شهر باسمنج در تشریح جلسه امروز با وزارت کشور، خبر داد؛

مخالف الحاق باسمنج به تبریز نیستم

1400/10/05 - 08:23 - کد خبر: 56358 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر باسمنج گفت: بنده شخصا دو بار موضوع الحاق باسمنج به تبریز را امضا کرده ام و مخالف الحاق باسمنج به تبریز نیستم اما بنا به شرایطی که اولین شرط آن خواست اهالی باسمنج و سایر شروط منوط به اهداف و خواسته های ما برای باسمنج است.

به گزارش نصر، "یوسف عنصری" در مصاحبه تلفنی در رابطه با جلسه وزارت کشور که امروز در رابطه با موضوع بخش باسمنج برگزار خواهد شد خبر داد و گفت: موضوع جلسه امروز یکشنبه 5 دی ماه در وزارت کشور "تداخل حریم شهر تبریز با بخش باسمنج" و هدف ما دفاع از موضوع بخش خواهد بود که قبلا به تصویب رسیده است.
وی ادامه داد: جلسه بصورت دعوتی است و مسئولینی از تبریز و باسمنج در وزارت کشور حضور خواهند داشت.
وی اضافه کرد: در این جلسه در رابطه با موضوع بخش و حریم شهر باسمنج صحبت خواهیم کرد، حریم 28 برابری ما را یک برابر کرده اند که این موضوع بنا به اصرار شهرداری تبریز در شورای دور پنجم اتفاق افتاده است و هدف ما در این جلسه علاوه بر دفاع از بخش، افزایش حرایم شهر باسمنج خواهد بود، البته علاوه بر این، موضوع حریم را در تمامی جلسات رسمی مطرح نموده‌ایم.
رییس شورای شهر باسمنج در خصوص پیشنهاد الحاق باسمنج به تبریز اعلام کرد: اگر منافع هر دو‌شهر در نظر گرفته شود از نظر شخصی من ایرادی ندارد و صد البته که نظر سایر اعضا شورا و از همه مهمتر مردم باسمنج نیز برایمان مهم است و این تنها نظر شخصی بنده است و نظر سایر اعضای شورای شهر باسمنج نیز محترم است، بنده شخصا دو بار موضوع الحاق باسمنج به تبریز را امضا کرده ام و مخالف الحاق باسمنج به تبریز نیستم اما بنا به شرایطی که اولین شرط آن خواست اهالی باسمنج و سایر شروط منوط به اهداف و خواسته های ما برای باسمنج است.
وی در خصوص حواشی ایجاد شده در رابطه با ایجاد بخش باسمنج اظهار کرد: ایجاد بخش خواسته چندین ساله مردم منطقه بوده و از شورای دور اول پیگیر این قضیه بودند و با ایجاد بخش باسمنج هیچ گونه امتیازی از دست نداده ایم.
وی در رابطه با تشریح موضوع بخش یا الحاق به مردم گفت: در این خصوص با همکاران شورا تصمیم‌ گرفته ایم که در آينده نزدیک با مردم صحبت کنیم.
عنصری در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان تبریز موافق شروط اعلام شده ما باشند شخصا بنده حاضر به الحاق هستم، اما باز تاکید می‌کنم بنا به شرایط خود.
انتهای پیام/
مخالف الحاق باسمنج به تبریز نیستم محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار