فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ غرب ارتش؛

ایران به عنوان جزیره ثبات در جهان مطرح است

1400/10/04 - 11:38 - کد خبر: 56327 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ غرب ارتش گفت: امروز بازدارندگی پایداری در کشور ایجاد شده و ایران به عنوان جزیره ثبات در جهان مطرح است.

به گزارش نصر، همایش مادران شهدای جاویدالاثر نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان غربی امروز در ارومیه برگزار شد.
امیر سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌ غرب ارتش در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برگزاری رزمایش مقتدرانه پیامبر اعظم(ص) اظهار داشت: یقینا دشمنان پیام این رزمایش را دریافت کردند و به خوبی می‌دانند به حول قوه الهی و با ایثار، مقاومت، ایستادگی  مردم و نیروهای مسلح و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) امروز بازدارندگی پایداری در کشور ایجاد شده و ایران به عنوان جزیره ثبات در جهان مطرح است.
وی با اشاره به توطئه‌های متعدد دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز در خاک ریز مقابله با دشمنان و  در دفاع همه جانبه در برابر هجمه‌های آنان بار دیگر با تکیه بر روحیه ایثار و صبر و استقامت مادران شهدا پیروزی با ما خواهد بود.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش گفت: دشمن وارد تهاجم فرهنگی شده و بهترین راه مقابله با آن برگزاری محافل گرامیداشت یاد و نام شهدا و رساندن پیام آنها و خانواده‌های این عزیزان به نسل جوان جامعه است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) پرچم داران گام دوم انقلاب هستند.
امیرسرتیپ حاجیلو با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توان نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: زمانی اگر ناو آمریکا به سمت کشوری حرکت می کرد قبل از رسیدن، آن کشور تسلیم می شد؛ اما جمهوری اسلامی ایران این فرهنگ و شناخت را به جامعه جهانی نشان داد که آمریکا یک هیمنه پوشالی دارد که ما  این هیمنه را در هم شکستیم.
انتهای پیام/
ایران به عنوان جزیره ثبات در جهان مطرح است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار