خبر/

مرزهای بین ایران و ترکیه بسته می شوند

1400/10/03 - 19:20 - کد خبر: 56309 نسخه چاپی

نصر: خبرگزاری اخلاص ترکیه از بسته شدن مرزهای زمینی بین ایران و ترکیه خبر داد. 

به گزارش سرویس بین الملل نصر، خبرگزاری اخلاص ترکیه در گزارشی، از بسته شدن ١۵ روزه مرزهای زمینی بین ایران و ترکیه خبر داد. 

در این گزارش آمده است: مرزهای زمینی بین ایران و ترکیه از امروز (٢۴ دسامبر) به مدت ١۵ روز از طرف ایران بسته خواهند شد و از اتباع غیر ایرانی هم دارندگان پروانه اقامت معتبر جمهوری اسلامی، روادید تحصیلی، روادید ورود (شامل بازرگانان و تجار)، روادید با حق کار، روادید درمانی (گردشگری سلامت)، روادید سرمایه‌گذاری و دارندگان مُهر خروج و مراجعت از پلیس مهاجرت و گذرنامه مجاز اجازه ورود به ایران را خواهند داشت. 
دیرباز بیوک سو، شهردار شهر مرزی اسن دره نیز در مصاحبه با خبرگزاری اخلاص در این باره گفت: در حالی که ٨ روز به آغاز سال جدید میلادی مانده است، امیدوارم تردد از مرزهای زمینی بین دو کشور هرچه سریعتر به حالت عادی برگردد.
این در حالی است که در اخبار خبرگزاری های داخلی مبنی بر  «ممنوعیت سفر از ۱۲ کشور به ایران از فردا» نام ترکیه به چشم نمی خورد.
پر واضح است در صورت صحت اخبار رسانه های ترکیه، به دلیل عدم اطلاع رسانی کافی در کشورمان، مشکلات عدیده‌ای برای مسافرانی که در این پانزده روز قصد سفر به ترکیه را دارند پیش خواهد آمد.
انتهای پیام/
مرزهای بین ایران و ترکیه بسته می شوند آیدین خطیبی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار