فرماندار شهرستان اسکو؛

کسب رتبه اول استانی در نظارت و بازرسی بر بازار/ سه هزار و 975 بازرسی و تشکیل ۵۷۸ فقره پرونده تعزیراتی در هشت ماهه سال جاری  

1400/10/03 - 16:00 - کد خبر: 56308 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اسکو در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسکو گفت؛ نظارت مستمر، بازرسی کیفی بر بازار و برخورد قاطع با سودجویان و فرصت طلبان و مدیریت چرخه تولید و توزیع رویکرد اصلی ستاد تنظیم بازار شهرستان است.

به گزارش نصر، بابک رضی منش، فرماندار شهرستان اسکو با تقدیر از عملکرد اداره صمت شهرستان و اعضای ستاد تنظیم بازار از کسب رتبه اول استانی در نظارت بر بازار از حیث تعداد بازرسی، تعداد پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی و همچنین نحوه توزیع و نظارت بر اقلام و کالاهای اساسی خبر داد و افزود؛ طی ۸ ماهه امسال تعداد ۳۹۷۵ مورد بازرسی از فعالیت صنوف و کسبه این شهرستان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۵۷۸ فقره پرونده تعزیراتی شده و رتبه نخست استانی را در زمینه نظارت و بازرسی را برای شهرستان به ارمغان آورده است.
بابک رضی منش بیشترین فروانی پرونده های تعزیراتی را به ترتیب اقلام نان، سیمان، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، ، میوه، قند و شکر برشمرد و خواستار تداوم این بازرسی ها و تشدید نظارت ها شد و افزود؛ باید بازخورد بازرسی ها به اطلاع مردم برسد و مردم به صورت ملموس وجود نظارت بر قیمت ها را با تمام وجود احساس کنند.
فرماندار و رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان اسکو با بیان اینکه گشت های بازرسی و نظارت و تعزیرات باید با حضورشان در صحنه به مردم اطمینان بخشی کنند افزود؛ تقویت این گشت ها با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی شهروندان به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب و همچنین برخورد با تخلفات احتمالی با همکاری اتاق‌ اصناف، اتحادیه ها با محوریت اداره صمت شهرستان با جدیت ادامه خواهد داشت‌.
وی با بیان اینکه تا ایجاد کامل سامانه‌های هوشمند توزیع کالا در سطح کشور باید تمام تلاشمان را برای توزیع عادلانه کالاهای اساسی به ویژه کالاهای معیشتی و روزمره مردم به کار بگیریم افزود؛ توزیع کالا در شهرستان بر اساس جمعیت هر شهر و به اصناف مورد اطمینان با نظارت دقیق توزیع می گردد تا مردم از حیث تامین کالاهای خود مشکلی نداسته باشند.
فرماندار شهرستان اسکو با انتقاد از اینکه افزایش جمعیت سهند در سهمیه در تخصیص کالاهای اساسی شهرستان لحاظ نمی شود افزود؛ از زمان سرشماری سال ۹۵، قریب به ۵۰ هزار نفر افزایش جمعیت در این شهر اتفاق افتاده که علی رغم پیگیری های مکرر سهمیه این شهرستان متناسب با جمعیت اختصاص نمی یابد که انتظار می رود سازمان جهاد کشاورزی استان در این زمینه اقدام جدی انجام دهد‌.
انتهای پیام/
کسب رتبه اول استانی در نظارت و بازرسی بر بازار/ سه هزار و 975 بازرسی و تشکیل ۵۷۸ فقره پرونده تعزیراتی در هشت ماهه سال جاری   آژانس خبری تحلیلی شهر بورس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار