شهرداری تبریز در بازدید از کشتارگاه صنعتی تبریز عنوان کرد:

کشتارگاه تبریز در مسیر توسعه

1400/10/02 - 17:06 - کد خبر: 56284 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز در بازدید از کشتارگاه تبریز از اجرای طرح های توسعه ای در کشتارگاه تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، عباس رنجبر با بیان اینکه تامین مواد غذایی سالم در این مجموعه دکنبال شده و در سالهای اخیر نیزحرکتهای خوبی انجام شده است.
عباس رنجبر ادامه داد: در حال حاضر ۶ دامپزشک در کشتارگاه تبریز مستقر هستند و گوشت سالم شناسنامه دار به دست شهروندان میرسد.
وی خاطر نشان کرد: در زمینه فعالیتهای کشتارگاه تبریز و توسعه آن بر رعایت اولویتهای زیست محیطی تاکید داریم و در حال حاظر این طرح ها با نظارت محیط زیست انجام میشود.
شهردار تبریز با اشاره به طرح های چند گانه توسعه کشتارگاه تبریز عنوان کرد:نگاه اقتصادی و درآمد زایی در این زمینه مورد توجه قرار دارد و یکی از محورهای مهم تبدیل ضایعات به محصولات اقتصادی با رعایت استانداردهای زیست محیطی است.
وی تصریح کرد: در زمینه گسترش فعالیتها افزایش تعداد فروشگاه ها به بیشتر از سه فروشگاه و قرار گیری در مرکز شهر مد نظر است.
کریم قدرتی مدیر عامل کشتارگاه تبریز نیز در این بازدید با اشاره به خدمات این مجموعه عنوان کرد:علاوه بر  تبریز به ۱۱ شهر دیگر نیز محصولاتمان را ارسال میکنیم.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقای کمی وکیفی تولید در این کشتارگاه اظهار کرد: در حال حاضر روزانه هزار راس دام کوچک و ۲۰۰ راس دام بزرگ در این مجموعه کشتار می شود که امکان توسعه آن نیز وجود دارد .
وی با اشاره به واحدهای بسته بندی گوشت منجمد در این مجموعه و ذخیره طولانی مدت وجود دارد.
انتهای پیام/
کشتارگاه تبریز در مسیر توسعه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار