خبر/

تکواندوکاران آذربایجان شرقی برای اولین بار وارد مسابقات لیگ برتر شدند

1400/10/02 - 13:55 - کد خبر: 56276 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تیمی از باشگاه مس سونگون در لیگ برتر تکواندو حضور یافته است، گفت: این حضور برای اولین بار در تاریخ تکواندو استان محسوب می‌شود.

به گزارش نصر، جعفر رنجبرپور روز پنجشنبه در گفتگویی، افزود: دوشنبه ۶ دی ماه جاری اولین مسابقه تیم تکواندو بزرگسالان مس سونگون از هفته اول مقابل تیم های فرمانیه و از هفته دوم مقابل تیم مجتمع فرهنگی و ورزشی جوانه برگزار خواهد شد.
رییس هیات تکواندو آذربایحان شرقی خاطرنشان کرد: تیم تکواندو مس سونگون را پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی، حسن فلاحی راد مدیر فنی و فرزاد عبدالهی به عنوان مربی تیم هدایت خواهند کرد. 
رنجبرپور همچنین با اشاره به اینکه نمایندگان استان در مسابقات لیگ برتر تکواندو در ۸ وزن حضور خواهند داشت، گفت: سعی کردیم با دعوت از تکواندوکاران ملی پوش استان همچون میرهاشم حسینی، امیر محمد بخشی، عرفان ناظمی و سعید رجبی در این مسابقات حضوری مقتدرانه داشته باشیم .
وی همچنین گفت: در وزن دوم از علیرضا نظری مقام آور شهرستان ملکان استفاده خواهیم کرد و سه نفر دیگر را از استان های مختلف انتخاب کردیم تا با تکمیل تمامی وزن ها به موفقیت دست بیابیم.
وی اعلام کرد: در صورت موافقت باشگاه مس سونگون و سازمان لیگ تکواندو میزبانی یک یا چند هفته از مسابقات تکواندو لیگ برتر مردان، همچنین رقابت باشگاه های آسیا و جام فجر را به عهده خواهیم گرفت.
محمد حسین واحدی دبیر هیات تکواندو آذربایجان شرقی هم با اشاره به اینکه در زمان مدیرعاملی شفق در باشگاه فرهنگی و ورزشی تراکتورسازی تیم تکواندو آذربایجان شرقی با نام تراکتور به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی در کشور هلند شرکت و مقام اول را کسب کرد، افزود: با تصمیم مسوولان ورزشی وقت تیمی که جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده بود منحل شد.
انتهای پیام/
تکواندوکاران آذربایجان شرقی برای اولین بار وارد مسابقات لیگ برتر شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار