رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر خبر داد:

تمام محورهای اصلی استان باز هستند

1400/10/01 - 22:14 - کد خبر: 56242 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: به جز راه های منتهی به برخی از روستاهای استان، بقیه راه های اصلی باز هستند و تردد در آن ها، بدون هیچ مشکلی ادامه دارد.

به گزارش نصر، سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفتگو با خبرنگار نصر با اعلام خبر فوق افزود: اما راه های روستایی شهرستان های ورزقان، کلیبر، هشترود و چاراویماق بسته هستند و نیز بخشی از راه منتهی به شهرستان چاراویماق نیز بسته می باشد که پلیس راه قبل از مسیر مسدود مورد نظر در محل مستقر است و مانع تردد رانندگان به آن مسیر می شود تا خدای ناکرده در جاده برفی گرفتار نشوند.
وی با بیان اینکه نمک پاشی در مسیرهای مورد نظر با تمام جدیت ادامه دارد تا مشکلی برای هم وطنان به وجود نیاد، افزود: همچنین در آزادراه پیامبر اعظم (ص) مسیر گردنه آتاجان تا عزیزکندی بارش شدید برف و کولاک ادامه دارد.
سرهنگ کریمی نژاد ضمن توصیه به رانندگان برای پرهیز از سفر های غیرضروری اظهار داشت: رانندگانی که مجبور به مسافرت هستند، حتما از زنجیر چرخ استفاده نمایند و سوخت کافی، آذوقه، لباس گرم و... نیز به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان ادامه داد: به دلیل لغزنده بودن جاده ها، رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی خود با سایر خودروها، با سرعت مطمئنه و با حفظ خونسردی کامل رانندگی نمایند تا ان شاءالله صحیح و سالم به مقصد برسند.
وی افزود: هم وطنان عزیز می توانند قبل از مسافرت، از طریق شماره تلفن پلیس راه استان به شماره 04134477800 و یا از طریق شماره تماس راهداری 141 و نیز 110 تمام اطلاعات لازم را در مورد جاده های استان کسب نمایند.
انتهای پیام/
تمام محورهای اصلی استان باز هستند فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار