پس از انتخاب پیمانکار صورت می گيرد/

شروع پروژه های جدید عمرانی با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در شرق تبریز

1400/10/01 - 16:14 - کد خبر: 56229 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه پنج کلانشهر تبریز گفت: آگهی مناقصه پروژه های جدید عمرانی منتشر شده و بزودی با انتخاب پیمانکار واجد شرایط شاهد شروع عملیات اجرایی خواهیم بود.

به گزارش نصر، میر علی اصغر نساج ضمن اعلام این مطلب افزود : آگهی مناقصه چهار پروژه جدید عمرانی منتشر شده و بزودی با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی دو پل عابر گذر در مسیر جاده تهران ، بازارچه میوه مرزداران و ایستگاه آتش نشانی رشدیه شروع می شود.
وی همچنین اظهار داشت : برای پروژه های عمرانی جدید ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه پنج به احداث دو پل عابر گذر در مسیر جاده تهران اشاره نمود و گفت : با احداث پل های عابر گذر امنیت جانی شهروندان در این مسیر ارتقا می یاید . به گفته وی برای احداث هرکدام از این پل های هوایی حدود ۲۷ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است. مهندس نساج به احداث ایستگاه آتش نشانی شهرک رشدیه نیز اشاره نمود و در این خصوص اظهار داشت :  ایستگاه آتش نشانی شهرک رشدیه با هزینه ای در حدود ۳۳ میلیارد ریال صورت می گيرد و با احداث آن تعداد ایستگاه های آتش نشانی منطقه پنج به ۴ مورد افزایش می یابد .
شهردار منطقه پنج در پایان احداث بازارچه میوه و تره بار مرزداران را دیگر پروژه عمرانی دانست که عملیات احداث و تکمیل آن پس از انتخاب پیمانکار شروع می شود.
انتهای پیام/
 شروع پروژه های جدید عمرانی با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در شرق تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار