نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

توسعه و گسترش فناوری در تمام زوایای زندگی اثر گذاشته است

1398/08/13 - 18:25 - کد خبر: 5622 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: توسعه و گسترش فناوری در تمام زوایای زندگی اثر گذاشته است.

به گزارش نصر، حجت السلام محمد علی آل هاشم عصر امروز در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان اینکه امروز فناوری های نوین به دلیل قابلیت گوناگونی که به وجود آوردند شرایط جدیدی را به زندگی بشر آوردند،گفت:فناوری مرزهای متعارفی در محیط زندگی امروزی ایجاد کرده است و توسعه و گسترش فناوری در تمام زوایای زندگی اثر گذاشته است.

وی افزود: در وضعیت امروز سبک زندگی دچار تغییر شده است و الگوی جدیدی به وجود آمده است، پس قطعا بدون شناخت فناوری های نوین نمی توان تحلیل درستی از انچه که در محیط پیرامون میگذرد را درک کرد.

وی با تاکید بر اینکه اسلام ارزش زیادی برای علم و فناوری قائل شده است، اظهار داشت:علم و فناوری، پایه و اساس بسیاری از قدرت هاست و از طریق علم، ثروت را می توان به درستی مدیریت کرد.

وی با اضافه کرد: هر ملتی‌که عالم باشد می تواند فرمان روایی کند و هر ملتی که از علم دستش تهی شد باید بداند که دیگران بر او فرمان روایی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: هم افزایی علم و ثروت اولین شاخصه شرکت های دانش بنیان معرفی شده است، بنابراین کسانی که اهل سرمایه گذاری هستند همت کنند تا این شرکت های افزایش پیدا کنند.

وی ادامه داد: اکنون جایگاه برتر با کشورهایی است که روی این شرکت ها سرمایه گذاری کردند و ثروت واقعی و حلال این شرکت ها اقتصاد را توسعه می دهد.

وی خاطرنشان کرد:بهره وری از فناوری نقش‌مهمی در پیشرفت کشور دارد و در رفع چالش های جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد ، تحریم ها می تواند یک فرصت راهبردی ایجاد کند و با توسعه اقتصاد دانش بنیان اقتصاد بیمار کشور را درمان شود و یک جهش اقتصادی در سطح راهبردی برای کشور رقم زد.

انتهای پیام/

توسعه و گسترش فناوری در تمام زوایای زندگی اثر گذاشته است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار