جهانگیری تاکید کرد:

رینوتکس ۲۰۱۹، با ۱۸ زون تخصصی و ۳۰ رویداد همزمان

1398/08/13 - 17:52 - کد خبر: 5620 نسخه چاپی

نصر: معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: رینوتکس ۲۰۱۹، با ۱۸ زون تخصصی و ۳۰ رویداد همزمان برگزار شد.

به گزارش نصر، علی جهانگیری در مراسم افتتاح هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با بیان اینکه این نمایشگاه تنها بخشی، از فرآیند و تلاش هایی است که در سطح استان برای توسعه اقتصاد دانش بنیان می باشد، گفت: برای نتیجه گیری از نمایشگاه فقط به پروسه زمانی چند روز برگزاری اکتفا نمی کنیم و در طول یک سال فاصله بین برگزاری دوره های مختلف تلاش بسیاری برای حمایت به شرکت های دانش بنیان می شود.

وی افزود: ۴۵۶ طرح فناورانه در این دوره حضور دارند و درخواست های مختلف از کشورهای زیادی داشتیم که به دلیل برخی مسائل امکان حضور همه این کشورها نبود.

وی با بیان اینکه همزمان با نمایشگاه، ۳۰ رویداد از جمله همایش، کارگاه،نشست و جلسه برگزار می شود، اضافه کرد: ۱۸ زون تخصصی در این دوره از نمیشگاه دایر خواهد بود و این به همزایی تکنولوژی های مختلف کمک می کند.

وی ادامه داد: زون فناوری های هوا و فضا ، فناوری های معدن و فناوری های حوزه مدیریت شهری، سه زونی است که در این دوره اضافه شده است.

وی به دیگر امکانات جدید در هفتمین دوره از نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹ اشاره کرد و گفت: در این دوره اتاق هایی برای عقد قرارداد ها و مشاوره با متخصصین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

رینوتکس ۲۰۱۹، با ۱۸ زون تخصصی و ۳۰ رویداد همزمان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار