مدیرکل میراث فرهنگی استان؛

دوره آموزشی راهنمایان فرهنگی در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

1400/09/30 - 17:02 - کد خبر: 56172 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دوره آموزشی راهنمایان فرهنگی در استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی راهنمایان فرهنگی گردشگری، برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این دوره آموزشی به مدت ۴۸۶  ساعت برای راهنمایان فرهنگی بین‌المللی و ۳۸۹ ساعت برای راهنمایان فرهنگی داخلی با موضوعات آشنایی با انواع تاسیسات گردشگری، شناخت صنعت گردشگری، مدیریت  و سرپرستی در تاسیسات گردشگری، مهارت‌های فردی و ارتباطی از سوی موسسه آموزش عالی چرخ‌ نیلوفری آذربایجان و سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود.
وی گفت: این دوره آموزشی با ارائه گواهینامه پایان دوره همراه خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام تا ۱۵ دی‌ماه، با مسئول آموزش دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان به شماره همراه ۰۹۱۴۲۴۰۲۵۱۰ و  مسئول آموزش دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری سازمان مدیریت صنعتی به شماره تلفن ۰۴۱۳۳۳۷۹۹۵۵ تماس بگیرند.

صدور مجوز ۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان شرقی
معاون گردشگری آذربایجان شرقی از صدور مجوز ۶ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.
علیرضا بایرام زاده گفت: به دنبال برگزاری کمیسیون فنی گردشگری استان، مسائل و مشکلات پرونده های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری بررسی شد.
وی ادامه داد: طی این جلسه مجوز بند ب شرکت خدمات مسافرتی هوایی و گردشگری پردیس هفت آسمان بدلیل تخلفات آئین نامه‌ای، شکایت‌های واصله گذشته و عدم جلب رضایت شاکیان لغو شد.
بایرام زاده گفت: همچنین در راستای رسیدگی به مشکلات دفاتر فعال در استان، فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری به دلیل تخلفات آئین نامه‌ای به مدت ۲ ماه تعلیق شد.
وی موافقت با تغییر سهامدارن شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری آفاق سیر تبریز، موافقت با تبدیل وضعیت حقیقی به حقوقی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری مهر آفاق و تصویب برنامه جدید در راستاس برخوردهای حقوقی و قضایی با تورهای گردشگری غیر مجاز در سطح استان را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.
انتهای پیام/
دوره آموزشی راهنمایان فرهنگی در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار