مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خبر داد:

استقرار ۱۵۶ کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان آذربایجان‌شرقی

1400/09/30 - 09:50 - کد خبر: 56136 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی از استقرار ۱۵۶ کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان خبر داد و گفت: با احداث ناحیه صنعتی مختص هنرمندان عرصه صنایع دستی برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

به گزارش نصر، مرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد: این ناحیه صنعتی که در مساحت شش هکتار در کنار آزادراه پیامبر اعظم استقرار یافته و تعداد ۱۵۶ کارگاه در آن مستقر خواهد شد.
وی افزود: طراحی این مجموعه کارگاهی با الهام از معماری سنتی به نحوی است که همزمان با تولید، عرضه صنایع دستی نیز به‌صورت مستقیم انجام خواهد شد تا مسافران و گردشگران عبوری در مسیر آزادراه از خدمات ارایه شده بهره مند و نسبت به خرید اقدام کنند.
نیرومند اسکویی ادامه داد: در این کارگاه‌ها حداقل تعداد ۵۰۰ نفر از هنرمندان صنایع دستی مشغول فعالیت و تولید خواهند بود. 
وی در خصوص هزینه کرد در این ناحیه صنعتی گفت : تاکنون در این ناحیه صنعتی ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و به زودی شاهد بهره برداری از واحدهای در حال ساخت به تعداد ۲۰ کارگاه که با معماری سنتی آذربایجان احداث شده است، خواهیم بود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی، نیرومند اسکویی گفت: این کارگاه‌ها توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان به‌عنوان نمونه و جهت الگوسازی در حال ساخت می‌باشد و در آینده زمین کارگاهی نیز تحویل هنرمندان خواهد شد تا مشابه کارگاههای ساخته شده نسبت به تکمیل واحدهای خود اقدام کنند.
انتهای پیام/
استقرار ۱۵۶ کارگاه در ناحیه صنعتی صنایع دستی در قزلجه میدان آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار