خبر/

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی: بازی برابری را به نمایش گذاشتیم

1400/09/29 - 12:23 - کد خبر: 56107 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی با اشاره به بازی برابر و سرتاسر تلاش بازیکنان این تیم مقابل مس کرمان گفت: اشتباهات فردی باعث شکست تیم ما شد.

به گزارش نصر، محمد میثم مصائبی در گفتگو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ماشین‌سازی نبرد برابری در مقابل مس داشتند، اما متاسفانه به دلیل کم تجربگی و اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردند. 
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی خاطرنشان کرد: برای پخش زنده بازی مقابل مس کرمان مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به صداوسیمای آذربایجان شرقی پول دادیم. 
مصائبی با انتقاد از عملکرد هیات فوتبال آذربایجان شرقی عنوان داشت: درست بیست دقیقه مانده به آغاز بازی، متصدیان هیات فوتبال استان برگه‌ای برای چند تن از بازیکنان آورند و آنها را ملزم به امضای برگه‌ها نمودند مبنی بر آن که پولی از باشگاه ماشین‌سازی دریافت نخواهند کرد. 
وی ادامه داد: همین یک اقدام نابجای هیات فوتبال استان در چند دقیقه مانده به آغاز بازی، منجر به تضعیف روحیه و تمرکز بازیکنان جوان ماشین‌سازی شد، بازیکنانی که به غیر از لیگ برتر در لیگ‌های امید و جوانان هم به رقابت می‌پردازند. 
وی یادآور شد: نمی‌دانم چرا مسئولین هیات فوتبال استان به جای حمایت از باشگاه ماشین‌سازی، کارشکنی و دیگر اقدامات نادرست را پیش گرفته‌اند. 
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد تیم داوری بازی تیم های ماشین سازی و مس کرمان نیز بیان کرد: داور بازی در چندین صحنه اشتباهات فاحشی داشت که امیدواریم این اشتباهات در بازی بعدی کمتر و به حد صفر برسد. 
مصائبی در خصوص برنامه های مدیریت باشگاه ماشین سازی اظهار کرد: به هر صورت در تلاش هستیم تا ضمن پرداخت بدهی طلبکار خارجی، ماشین‌سازی را از شر محرومیت بین‌المللی دور کرده و با خرید چند بازیکن تازه نفس تیم را تقویت کنیم.
تیم ماشین سازی مقابل مس کرمان ۲ بر یک تن به شکست داد تا از گردونه مسابقات جام حذفی کنار برود.
انتهای پیام/
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی: بازی برابری را به نمایش گذاشتیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار