مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی؛

میوه شب عید آذربایجان شرقی خرید و ذخیره سازی می‌شود

1400/09/29 - 09:16 - کد خبر: 56095 نسخه چاپی

نصر: مدیر سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی گفت: مسئولیت توزیع میوه تنظیم بازار در شب عید برعهده تعاون روستایی است و میزان میوه شب عید پیش بینی و خرید و ذخیره سازی می شود.

به گزارش نصر، علی اکبر نژادرضا در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: در ۲ سال گذشته سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عهده‌دار مسئولیت تنظیم بازار میوه پایانی سال بود که امسال مقرر شد این مسؤولیت بر عهده تعاون روستایی قرار گیرد.
وی افزود: به همین منظور جلسه کارگروه راهبردی تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال با حضور نمایندگان سازمان جهادکشاورزی، نماینده استانداری، نمایندگان تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان با دستور کار «تعیین میوه مورد نیاز ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ استان» برگزار شد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان به ابلاغیه وزیر جهادکشاورزی در خصوص خرید و ذخیره سازی میوه در ایام پایانی امسال اشاره کرد و اظهار داشت: ضروری است برای تأمین به موقع و توزیع مناسب میوه در ایام عید برنامه ریزی های مدونی صورت پذیرد.
وی در ادامه به تشریح و تبیین موارد مهم مندرج در دستور کار جلسه با موضوعات تشریح ابلاغیه دستورالعمل نحوه اجرای طرح، معرفی اعضا کارگروه راهبردی میوه ایام پایانی سال و تعیین میزان میوه مورد نیاز استان پرداخت و گفت: در برنامه ریزی های انجام شده برای تأمین و توزیع مناسب میوه (سیب و پرتقال) در ایام منتهی به سال علاوه بر کسب رضایت شهروندان، حمایت از تولیدکنندگان و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از اولویتهای مهم و ضروری این طرح به شمار می‌رود.
مدیر تعاون روستایی استان به نحوه تأمین میوه این طرح اشاره کرد و افزود: در نظر داریم تا سیب مورد نیاز در این طرح را از تولیدکنندگان و باغداران درون استان خریداری و ذخیره سازی کنیم و پرتقال نیز از استان‌های شمالی خریداری شود.
انتهای پیام/
میوه شب عید آذربایجان شرقی خرید و ذخیره سازی می‌شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار