وزیر ورزش عراق؛

دیدار با ایران به طور حتم در بصره برگزار می‌شود

1398/08/13 - 16:35 - کد خبر: 5609 نسخه چاپی

نصر: وزیر ورزش و جوانان عراق تاکید کرد که دیدار تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران و بحرین در چارچوب دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های ۲۰۲۳ به طور یقین در شهر بصره برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، نا آرامی‌های اخیر عراق باعث شده تا تردیدها راجع به برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران در روز ۲۳ آبان‌ماه در شهر بصره بیش از گذشته شود. دیداری که قرار است در چارچوب دور دوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین به انجام برسد.

با این حال و علی‌رغم حواشی به وجود آمده، «طالب جابر» یکی از مدیران بلندمرتبه وزارت ورزش و جوانان عراق به نقل از «احمد ریاض»، وزیر ورزش و جوانان عراق و در گفت‌وگو با سایت "الغد"، اظهار داشت: مسئولان فدراسیون فوتبال عراق بارها اعلام کرده‌اند که بصره امن است و هیچ حکمی از فیفا برای تغییر محل برگزاری مسابقه نداشته‌اند.

وی در ادامه افزود: وزیر ورزش و جوانان پیگیر کار است تا برگزاری بازی در عراق به بهترین شکل انجام شود. ورزشگاه بصره از همه نظر به‌ خصوص برای تماشاگران و میزبانی عراق جهت دیدار مقابل ایران و بحرین آماده است. هماهنگی و همکاری خوبی بین وزارت ورزش و مسئولان محلی و امنیتی شهر بصره برای برگزاری بازی تیم ملی عراق بر اساس استانداردهای فیفا وجود دارد. میزبانی ما از هنگ‌کنگ پیام واضحی از سوی هواداران عراق و امنیت این کشور برای همگان بود.

دیدار ایران و عراق از حساسیت زیادی برخوردار است و هم اکنون عراق هفت امتیاز اندوخته دارد و ایران ۶ امتیازی است.

چند روز قبل نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران برای بررسی شرایط بصره راهی عراق شده بودند.

انتهای پیام/

 دیدار با ایران به طور حتم در بصره برگزار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار