معاون گردشگری آذربایجان شرقی؛

مشارکت ادارات برای احیای کاربری فرهنگی اماکن تاریخی ضروری است

1400/09/27 - 20:08 - کد خبر: 56040 نسخه چاپی

نصر: معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: مشارکت ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای احیای کاربری فرهنگی اماکن تاریخی استان ضروری است.

به گزارش نصر، علیرضا بایرام زاده، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه بخشی از اماکن تاریخی استان تحت تملک و نظارت سایر دستگاه‌های اجرایی است، احیای کاربری فرهنگی آن‌ها نیازمند مشارکت دستگاه‌های مربوطه است.
وی با اشاره به احصای فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری گردشگری استان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: در این راستا طبق مذاکرات انجام شده با دستگاه‌های اجرایی، اقدامات لازم برای آماده‌سازی اماکن تاریخی و تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای معرفی به بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته است.
بایرام زاده، ادامه داد: احیای کاربری فرهنگی و گردشگری اماکن تاریخی توسط بخش خصوصی، علاوه بر رونق اقتصادی در این حوزه موجب توسعه گردشگری و جذب بیشتر گردشگران در این بخش می شود.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی دارای خانه ها و اماکن تاریخی بسیاری بوده که این اماکن از جاذبه های دیدنی این استان برای جذب گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شود.
انتهای پیام/
مشارکت ادارات برای احیای کاربری فرهنگی اماکن تاریخی ضروری است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار