وزیر راه مطرح کرد:

تحول در بخش جاده و دریا برای درآمدزایی از حمل‌ و نقل

1400/09/27 - 18:02 - کد خبر: 56039 نسخه چاپی

نصر: وزیر راه و شهرسازی گفت: با هدف کسب درآمد از بخش حمل‌و نقل، اقدامات جدید و مهمی برای تحول در بخش دریایی وجاده‌ای در دستور کار قرار دارد.

به گزارش نصر، «رستم قاسمی»  امروز (شنبه) در مراسم روز گرامیداشت هفته حمل‌و نقل که به طور برخط برگزار شد، از مشارکت نیروهای راهداری و همچنین کامیون داران در دوران جنگ تقدیر کرد و گفت: فعالان حمل‌و نقل جاده‌ای و نیروهای راهداری به طور شبانه روزی و در شرایط سخت توانستند اقدامات بسیار مؤثری را طی سال‌های گذشته انجام دهند.
وی گفت: امروز نیز در سازمان راهداری از دانش‌های روز دنیا و دانش‌های نوین استفاده می‌شود و بسیاری از فعالان صنعت حمل و نقل توانسته‌اند با استفاده از دانش‌های نوین سازمان راهداری به تمام نقاط کشور کالای خود را ارسال کنند و این خود یک پیشرفت بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همه مردم با بخش حمل و نقل ارتباط دارند و ما باید در این بخش مهمان دار خوبی برای همه باشیم، افزود: باید از فرصت حمل و نقل در کشور ما که در شرایط ژئوپلیتیک خاصی قرار دارد استفاده کرده و به نوعی منشأ درآمد برای کشور باشیم.
قاسمی افزود: در بسیاری از کشورها که شرایط ژئوپلیتیکی ایران را ندارند، بیش از ۲۵ درصد از GDP از طریق حمل و نقل به دست می‌آید، این آمارها نشان می‌دهد که بخش حمل و نقل برای درآمد کشورها بسیار مهم و تعیین کننده است.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه حمل و نقل دریایی و جاده‌ای می تواند در اقتصاد یک کشور بسیار مهم باشد، تصریح کرد: باید در این حوزه اقدامات مهمی را در دستور کار خود قرار دهیم.
انتهای پیام/
 تحول در بخش جاده و دریا برای درآمدزایی از حمل‌ و نقل خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار