تراکتور و ماشین‌سازی تبریز آماده تقابل با مسی‌ها در جام حذفی

1400/09/27 - 17:02 - کد خبر: 56036 نسخه چاپی

نصر: مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه های ایران روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته برگزار می‌شود و طی آن تراکتور و ماشین سازی به عنوان نمایندگان فوتبال تبریز در این رقابت ها به ترتیب از تیم های مس رفسنجان و مس کرمان پذیرایی می‌کنند.

به گزارش نصر، تیم ماشین سازی تبریز و مس کرمان که در دسته یک رقابت های فوتبال باشگاهی حضور دارند در حالی در مرحله یک شانزدهم رو در روی هم قرار می گیرند که ماشین سازی در مرحله سوم با یک گل سیمان شاهرود را شکست داد و مس کرمان نیز در ضربات پنالتی خوشه طلایی ساوه را حذف کرد.
این دو تیم فردا یکشنبه در تبریز به مصاف هم می روند و قضاوت این بازی بر عهده تیم داوری میثم عباسپور، رامین بابایی، داریوش کرمی و ابوالفضل دوستی است و سخاوت سلیمان نژاد ناظر کار تیم داوری در این بازی خواهد بود.
تراکتور دیگر نماینده فوتبال تبریز و دارنده دو عنوان قهرمانی در این رقابت ها، در این مرحله به مصاف تیم لیگ برتری مس رفسنجان می رود و این بازی که دوشنبه این هفته انجام می شود بهترین فرصت برای تراکتوری هاست تا شکست اخیر مقابل این تیم را در جریان رقابت های لیگ برتر جبران کنند.
امیر عرب براقی، محمدجواد مداح، علی احمدی و فرزاد منصوری امر قضاوت این دیدار را عهده دار هستند و حسین نجاتی بر کار تیم داوری نظارت خواهد کرد.
۳۲ تیم در مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور حضور دارند و ۱۶ تیم برنده جواز حضور در دور یک هشتم را کسب خواهند کرد.
انتهای پیام/
تراکتور و ماشین‌سازی تبریز آماده تقابل با مسی‌ها در جام حذفی خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار