در آئین آغاز به کار هولدینگ پارس پندار نهاد در تبریز مطرح شد:

تنوع دوره های آموزشی در هولدینگ پارس پندار نهاد

1400/09/28 - 17:03 - کد خبر: 56026 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل هولدینگ پارس پندار نهاد، گفت: قرار گرفتن در راس برند اول خدمات آموزشی، مشاوره، کسب و کار، تولید محتوا، آموزش مجازی، الکترونیکی و پژوهشی در کل کشور یکی از آرمان هایی بود که ما در سر داشتیم و برای رسیدن به آن روزانه تلاش کردیم.

به گزارش نصر، "ماکان آریا پارسا" در نشست خبری با اصحاب رسانه در تبریز اظهار کرد: ۲۵ شرکت زیر مجموعه این شرکت با بیش از ۵۰۰ نفر کارمند در کشور فعالیت می کند. خدمات این شرکت با گذشت ۱۳ سال از تاسیس این شرکت با کارکرد ملی و فرا ملی است.
وی ادامه داد: فعالیت اصلی این شرکت در حوزه خدمات است و فعالیت خدماتی آن در سراسر کشور بر اساس تفاهم نامه هایی که با موسسات و نهادها منعقد می کند به مشتریان عرضه می شود.
 
 
آریا پارسا با بیان اینکه مجوز فعالیت این شرکت از وزارت کار و تعاون و رفاه اجتماعی گرفته شده اظهار کرد: آموزش های این موسسات در قالب های مختلف علمی، اداری، کارافرینی، آموزش های ضمن خدمت و… و هر دوره طبق تفاهم نامه با نهاد مربوطه و به صورت رسمی ارائه می شود.
 
 
آریا پارسا با بیان اینکه محتواهای هر دوره به روز بوده و طبق آخرین به روز رسانی ها برای مخاطبان دوره مربوطه ارایه می شود، اظهار کرد: با توجه به تنوع رشته های مختلف آموزشی برای این منظور تیم محتوایی مختص هر عرصه فعالیت دارند تا آموزش ها به روز ارائه شوند.
وی دوره های آموزشی مجموعه های زیر مجموعه شرکت هولدینگ پارس پندار نهاد را از ارائه دوره های بیمه، دستیار پزشکی، مهمانداری هواپیما تا دستیاری دندانپزشکی و خلبانی برشمرد و بیان کرد: بسیاری از دوره ها را با وزارت علوم و تحقیقات، موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، فن پردازان و … طبق تفاهم نامه ها برگزار می کنیم و گواهی فراگیران نیز با مهر و امضای آن موسسات صادر می شود.
مدیرعامل هولدینگ پارس پندار نهاد همچنین برگزاری دوره های طب سنتی و مهارت های زندگی را از دیگر فعالیت های این مجموعه خواند که بیشتر آن ها طبق تفاهم نامه هایی که شرکت با دانشگاه پیام نور دارد، برگزار می شود.
آریا پارسا گفت: برگزاری بیشتر دوره ها در شرایط کرونایی کشور نیز در قالب مجازی و برخط برگزار شده است و همچنان ادامه دارد.



به خدمات فراملی شرکت هم اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار نفر و عمدتا با خانواده به خارج از کشور به علت گرفتن اقامت، اعزام شده است که استرالیا و کانادا بیشترین رقم را نسبت به کشورهای حوزه خلیج فارس به خود اختصاص داده است.
وی از افتتاح دفتر نمایندگی شرکت هولدینگ پارس پندار نهاد در تبریز خبر داد و گفت: این شهر ظرفیت خوبی برای فعالیت شرکت هولدینگ پارس پندار دارد و امید که بتوانیم گام های بلندی در ارائه خدمات این شرکت در تبریز برداریم.
آریا پارسا بیشترین مخاطبان شرکت پارس پندار نهاد را پس از تهران به ترتیب شهرهای اراک، شیراز، اهواز و تبریز دانست و در خصوص فعالیت مجموعه حقوقی دادگران این شرکت نیز گفت: تاکنون فعالیت این شرکت در خصوص حل مشکل ویزای افراد جویای کار در خارج از کشور بوده است و مورد دیگر حقوقی نبوده است.
وی اظهار کرد: هولدینگ پارس پندار نهاد به فردایی می نگرد که کلیه نیازهای آموزشی، مهارتی، مشاوره کسب و کار و هر آنچه هر شهروند برای پیشرفت و ارتقا خود و سازمان خود به آن نیازمند است را با کیفیتی شایسته و مطابق با جدیدترین متد مرتفع سازد.
آریا پارسا اذعان کرد: قرار گرفتن در راس برند اول خدمات آموزشی، مشاوره، کسب و کار، تولید محتوا، آموزش مجازی، الکترونیکی و پژوهشی در کل کشور یکی از آرمان هایی بود که ما در سر داشتیم و برای رسیدن به آن روزانه تلاش کردیم.
 
کسب و کار رویایی است که بسیاری از افراد در سر دارند
در ادامه این نشست، ماکان آریا پارسا در اولین همایش هولدینگ پارس پندار نهاد در تبریز اذعان کرد: راه اندازی کسب و کار اقدام بزرگی است که می‌ تواند سرنوشت جواع بشری را تغییر دهد.
وی گفت: اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار هستید، قبل از شروع کار خود باید به تمامی جوانب کار فکر کنید، سپس برای کسب و کار خود تصمیم ‌گیری نمایید. وقتی هدف نهایی خود را از راه اندازی کسب و کار جدید بررسی کردید، باید به دنبال راه ‌هایی باشید تا کسب و کار شما را راه بیندازد و باعث توسعه کسب و کار شما شود.
مدیرعامل هولدینگ پارس پندار نهاد ابراز کرد: نکات بسیار زیادی برای راه ‌اندازی یک کسب ‌و‌کار جدید وجود دارد که ممکن است برایتان گیج ‌کننده باشند و ندانید که باید از کدام نکات پیروی کنید شاید در ابتدای راه به دنبال شنیدن توصیه‌ هایی از جانب دیگران هستید.
آریا پارسا عنوان کرد: راه ‌اندازی یک کسب ‌و کار شخصی، فرایندی است که شما در طی انجام آن کم‌ کم چیزهای مورد نیاز را فرا می ‌گیرید، اما هرچه در ابتدای کار خود تصمیمات هوشمندانه ‌تری بگیرید، شانس بیشتری برای موفقیت شما وجود دارد.
وی به رازهای راه اندازی کسب و کار موفق اشاره کرد و گفت: نیازی نیست که در کارتا حرفه ای باشید؛ سعی کنید یک مشکل را حل کنید؛ در ابتدا کسب ‌و کار خود را ساده آغاز کنید؛ مبادله کالا با کالا می‌ت واند بهترین دوست شما باشد؛ با کسب ‌و کار خود به عنوان یک کسب‌ و کار رفتار کنید؛ کسب ‌و کار خود را به دیگران معرفی کنید؛ داشتن یک برنامه، امری ضروری است؛ بر ترس‌ هایتان غلبه کنید.
وی با بیان اینکه راه اندازی کسب و کار اینترنتی رویایی است که بسیاری از افراد در سر دارند، تصریح کرد: هرچه بیشتر می گذرد موج استارتاپ ها و کسب و کارهای اینترنتی بزرگ و بزرگتر می شود. تقریبا می توان گفت همه ما روزانه حداقل یکبار با تبلیغ یک وبسایت یا اپلیکیشن مواجه می شویم که در حال فروش کالا یا خدمات خود به مخاطبان است.
آریاپارسا اذعان کرد: که کسب و کارهای بزرگ در این حوزه درآمدهایی چند صد میلیونی و حتی میلیاردی دارند و دقیقا شنیدن همین درآمدها باعث شده تا افراد بسیار زیادی به سمت این حوزه هجوم بیاورند. عده ای از این افراد از سرمایه داران بازارهای سنتی هستند و عده ای دیگر جوانانی که می خواهند به شیوه ای نوین کارآفرینی کنند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند.
مدیرعامل هولدینگ پارس پندار نهاد افزود: هر فرد، چه یک تازه‌کار باشد و چه یک شخص حرفه ‌ای، می‌ تواند از این گام‌ ها برای راه‌ اندازی کسب ‌و کارهای کوچک و بزرگ آنلاین استفاده کند.
وی در پایان تاکید کرد: کسب و کارهای اینترنتی بسیار سریع تغییر می ‌کنند و می ‌توان گفت یک ‌سال در اینترنت معادل 5 سال زمان در دنیای واقعی است. اما اصول و قواعد راه‌ اندازی کسب و کار اینترنتی تغییر زیادی نخواهد کرد.
آریا پارسا در ادامه علی صالح ودادی را بعنوان نماینده شرکت پارس پندار نهاد در آذربایجان شرقی تبریز معرفی کرد.
آریا پارسا بیشترین مخاطبان شرکت پارس پندار نهاد را بعد از تهران به ترتیب شهرهای اراک، شیراز، اهواز و تبریز نام برد.
این گزارش حاکی است؛ کریم فرشاد به عنوان مدیر فنی هولدینگ در نمایندگی آذربایجان شرقی شهر تبریز معرفی کرد.

آدرس دفتر نمایندگی: چهاراه باغشمال ساختمان ماهان
انتهای پیام/
تنوع دوره های آموزشی در هولدینگ پارس پندار نهاد سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار