ملی پوش دیگری از تبریز قید تیم ملی را زد:

ادامه خروج ورزشکاران استان از اردوهای تیم ملی

1400/09/27 - 10:30 - کد خبر: 55996 نسخه چاپی

نصر: بهراد صادقی، نایب قهرمان ایران و عضو تیم ملی قایقرانی گفت: به دلیل عدم توجه و حمایت مسئولان ورزش استان، قایقرانی را کنار می گذارم و از تیم ملی خداحافظی می کنم.

به گزارش نصر، بهراد صادقی، عضو تیم ملی قایقرانی ایران که اخیرا توانست عنوان نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور را کسب کند و عنوان چهارمی در مسابقات آسیایی را در کارنامه دارد، در گفتگو با نصر با اشاره به اینکه در تمام اردوها با هزینه های شخصی حضور پیدا می کرد گفت: تمام انتظاراتم از هیات قایقرانی استان توجه و حمایت از ما بود که همین یک مورد را هم انجام ندادند و یکبار هم کمک هزینه حضور در اردوها را به ما ندادند.
این در حالی است که من با اختلاف چند صدم ثانیه قهرمانی را به حریف واگذار کردم و دوم شدم و با این وجود ما درخواست قایق حرفه ای را از هیات قایقرانی داشتیم تا بتوانیم بهتر از این عمل کنیم و در مقابل اعلام کردند بودجه خرید قایق را نداریم و حتی حاضر بودم نصف مبلغ را خودم پرداخت کنم ولی بازهم قبول نکردند؛ این در شرایطی بود که هیات برای کسانی که شاید سالی چند بار به آب هم نمی افتادند، قایق خریدند.
صادقی در ادامه افزود: من برای رسیدن به این مقام زحمات زیادی کشیده ام و روزی سه جلسه تمرین می کنم و از کار و زندگیم می زنم. قبل از حضور در آخرین مسابقات هم پنج روز با هزینه شخصی خودم در اردو حضور یافتم و بعد از کسب مقام دوم رئیس یا دبیر هیات تماس نگرفتند تا تشکر کنند. حتی لوح تقدیری که شاید کمتر از 20 هزار تومان قیمت دارد را هم به ما ندادند تا بدانیم که عملکرد ما را هم دیده اند.
ملی پوش قایقرانی ایران، با تائید عدم حضورش در اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه در آینده مسابقات آسیایی را پیش رو داریم و تیم ملی، اردوی آماده سازی برپا کرده است، به دلیل همین مسائل در اردو حضور نیافتم و قید تیم ملی را زدم. حتی هیات قایقرانی استان نامه حضورمان در تیم ملی را به ما اطلاع نمی دهد چه برسد به اینکه از ما حمایت کند. ما حتی انتظار داشتیم بلیط اتوبوس را برای حضور در اردوها برایمان تهیه کنند که آن را هم نکردند. یکبار به رئیس هیات قایقرانی استان پیشنهاد تاسیس باشگاه دادم تا تیم داری کنیم و می توانستیم از عهده آن بر بیایم و آن را هم قبول نکردند. در 3 ماه اخیر یکبار هم از سوی هیات کسی با من تماس نگرفته است و نپرسیده کجا هستم و چکار می کنم.
وی در پایان با گلایه مندی از مسئولان ورزش استان و هیات قایقرانی گفت: از این به بعد ورزش حرفه ای را کنار می گذارم و علاقه ای که به این رشته داشتم باعث شده بود باشگاهی تاسیس کنم تا شاید یک نفر استعداد داشته باشد  و جذب شود که اجازه این کار را به من ندادند. آقای بهری پور دیگر ملی پوش استان در این رشته هم قبل از من بی خیال ورزش حرفه ای شد و خداحافظی کرد. ای کاش از رشته های مدال آور حمایت و توجه شود و کمر به نابودی ورزش استان نبندند تا ورزشکاران بیش از این بتوانند در مسابقات بدرخشند.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
ادامه خروج ورزشکاران استان از اردوهای تیم ملی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  همشهری   2 سالها پیش  

واقعا حیف و صد حیف برای جوانان وطنم
پژوهشیار