دعوت تیم فوتبال هنرمندان آذربایجان برای دیدار های خیرخواهانه

1400/09/25 - 12:03 - کد خبر: 55953 نسخه چاپی

نصر: ناصر هاشمی، بازیگر و عضو تیم هنرمندان آذربایجان گفت: اگر مسئولان استان بخواهند می توانند تیم هنرمندان ایران را به تبریز بیاورند تا مقابل ما به میدان بروند و هزینه های این دیدار بازهم صرف امور خیریه شود.

به گزارش نصر، تیم فوتبال هنرمندان آذربایجان که از اهالی هنر تشکیل شده است، مدتی است پس از تاسیس در 4 رشته اقدام به فعالیت می کند و با انجام بازی خیر خواهانه اقدام به جمع آوری مبلغی برای کمک  به موسسه های مردم نهاد می کند. در همین زمینه و در حاشیه دیدار دوستانه این تیم با تیم تاکسیرانی تبریز ناصر قرجه داغ، مدیر عامل تیم هنرمندان آذربایجان در گفتگو با نصر با تشریح برنامه های این تیم گفت: این باشگاه حدودا سه ماه است که تاسیس شده است و در حال حاضر در رشته فوتبال فعالیت هایش دنبال می شود و اکثر مسابقات این تیم به صورت خیرخواهانه برگزار می شود و در در رشته اسکواش، والیبال و فوتسال در بخش آقایان و بانوان تمریناتمان دنبال می شود.
وی در خصوص نحوه جذب هنرمندان به این تیم افزود: ابتدا فراخوانی منتشر شد که اکثر هنرمندان از این طریق به این تیم ملحق شدند و از باشگاه استفاده می کنند. همچنین جذب ورزشکاران به این باشگاه ادامه دارد و هنرمندان می توانند از امکانات باشگاه بهره مند شوند.
مدیر عامل تیم هنرمندان آذربایجان در خصوص نحوه مدیریت این باشگاه خاطر نشان کرد:  باشگاه هنرمندان باشگاهی است که تمام نفرات آن از سرمربی گرفته تا اعضای کادرفنی و بازیکنان به صورت دلی همکاری می کنند و منفعتی برای هیچکس ندارد که در این خصوص با چندین ارگان دولتی صحبت کرده ایم که فقط قول داده اند و هیچکس عمل نکرده است. این تیم هم زیر نظر بسیج هنرمندان فعالیت می کند و هم اکنون به  صورت هیئت مدیره ای اداره می شود.
در ادامه ناصر هاشمی بازیگر و هنرمند استان که به عنوان دروازبان در تیم هنرمندان حضور دارد، در خصوص این تیم اظهار داشت: مدتی است که هنردوستان شهر همت کرده اند جمعی از هنرمندان را در قالب ورزش دور هم جمع کرده اند و به فعالیت مفیدی مشغول شده اند. در حال حاضر نیز هیچکدام از ما از لحاظ بدنی آماده نیستیم و در ادامه سعی خواهیم کرد حرفه ای تر ادامه دهیم. متاسفانه اکثر هنرمندان زیاد تمایل به حضور در تمرینات را ندارند چراکه قبلا هم چنین تیمی وجود داشت که بدلیل عدم مدیریت صحیح آن تیم از هم پاشید و به همین خاطر خیلی ها دیگر تمایلی به حضور در این تیم ندارند ولی اگر جمع هنرمندان همت کنند می توانند این تیم را نگه دارند.
هاشمی افزود: تیم هنرمندان تهران که با عنوان ستارگان هنر ایران فعالیت می کنند، چند روز پیش با یکی از تیم های ترکیه در این کشور بازی داشتند و مورد حمایت نهاد های دولتی و رسانه ای هستند. این در حالی است که در استان فقط مدیر کل صدا و سیمای استان یکسری قول هایی داده اند و امیدواریم بقیه مسئولان و نهاد ها هم از این حرکت حمایت کنند تا سایر شهرستان ها هم با این تیم همگام شوند. اگر مسئولان استان بخواهند می توانند تیم هنرمندان ایران را به تبریز بیاورند تا دیداری بین دو تیم برگزار شود و هزینه های این دیدار بازهم صرف امور خیریه شود.
در پایان آیدین حسن زاده که به عنوان مدیر روابط عمومی این تیم ایفای نقش می کند، در خصوص فعالیت های تیم هنرمندان آذربایجان گفت: زحمات زیادی برای تشکیل و تداوم این تیم کشیده ایم که در حال حاضر سه شنبه ها در زمین چمن باغشمال تمرینات پیگیری می شود. در این تیم فقط بازیگران حضور ندارند بلکه مجسمه ساز، خطاط، خوشنویس، خبرنگار، رقاص و ... حضور دارند. بازی های این تیم هم اغلب خیرخواهانه است و هرچه جمع آوری می شود صرف امور خیریه می شود لذا هر ارگانی بخواهد با تیم هنرمندان بازی خیرخواهانه برگزار کند دعوت می کنیم تا پیش بیایند و دیدار دوستانه و خیر خواهانه انجام شود.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
دعوت تیم فوتبال هنرمندان آذربایجان برای دیدار های خیرخواهانه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  ناصر قرجه داغ مدیر عامل باشگاه هنرمندان   2 سالها پیش  

بی نهایت از حمایت مدیریت و همکاران نصرنیوز جهت حمایت از این باشگاه ( باشگاه هنرمندان ) تشکر کرده و عاجزانه استدعا داریم همچنان یار و یاور هنرمندان شهر اولینها باشند .
پژوهشیار