شهردار تبریز؛

خانواده مردانی‌آذری افتخار تبریز و آذربایجان است

1400/09/25 - 10:26 - کد خبر: 55947 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: امروز خانواده مردانی‌آذری افتخار آذربایجان و تبریز و مردم این منطقه شده است.

به گزارش نصر، عباس رنجبر در حاشیه بازدید از بیمارستان مرحوم زهرا مردانی‌آذری اظهار کرد: اقداماتی که توسط برادران مردانی‌آذری در بیمارستان کودکان مرحوم زهرا مردانی‌آذر انجام شده است، حیرت‌آور است.
وی افزود: نقشی که این بیمارستان در آینده و در توسعه بهداشت و درمان شهر ما ایفا خواهد کرد، قابل تصور نیست و بدیهی است که این نوع اقدامات غیر قابل تجدید بوده و نمی‌توان عنوانی برای آن تعیین کرد.
شهردار تبریز بیان کرد: خانواده مردانی‌آذری به معنای واقعی کلمه در این شهر ایثار می‌کنند و وظیفه‌ی تمامی مسئولین این است که در قبال این اقدامات، خدمات و هزینه‌ها کمک‌حال آنها باشند.
رنجبر با اشاره به آمادگی شهرداری در جذب خیرین سرمایه‌گذار برای توسعه شهر نیز تاکید کرد: به دنبال جذب خیرین سرمایه‌گذار در دیگر بخش‌های جامعه هستیم و خوشبختانه آقای مردانی‌آذری در بخش حساس و مهم درمان ورود کرده‌ و مجموعه دیگری را نیز در دست اقدام دارند که شهرداری در مورد بحث‌های تملک و آزادسازی مسیر، اقداماتی را پیش برده است. 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اضافه کرد: امیدواریم سایر خیرین شهر نیز اعلام آمادگی کرده و در هر بخشی که نیاز است ورود کنند و شهرداری نیز هر آنچه که در توان دارد، به مساعدت و کمک این عزیزان خواهد پرداخت.
انتهای پیام/
خانواده مردانی‌آذری افتخار تبریز و آذربایجان است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار