رئیس شبکه دامپزشکی ماکو؛

۵۲۸ راس دام زنده از گمرک بازرگان وارد کشور شد

1398/08/13 - 14:19 - کد خبر: 5594 نسخه چاپی

نصر: رئیس شبکه دامپزشکی ماکو گفت: اولین محموله دامی از کشور آلمان دیروز از طریق مرز بازرگان وارد کشور شد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، فاطمه آیرم در گفت و گویی اظهار کرد: این محموله وارداتی شامل ۵۲۸ راس گاو و گوساله است که از کشور آلمان بارگیری و از طریق مرز بازرگان وارد کشورمان شد.

وی با بیان اینکه این محموله در قالب ۱۶ دستگاه کامیون به مقصد کشورمان بارگیری شده بود، افزود: این کامیون‌ها بعد از بازرسی و نظارت و مطابقت با اسناد و مجوزهای دامپزشکی و پس از بررسی وضعیت بالینی دام‌ها وارد کشور شده و جهت توزیع در داخل کشور به گمرک شهریار تهران ترانزیت می شود.

آیرم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۷۰ هزار تن انواع فرآورده دامی نیز پس از بازدید و نظارت‌های بهداشتی در قرنطینه از طریق مرز بازرگان ترانزیت شده است.

رئیس اداره دامپزشکی ماکو اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین گمرک زمینی کشور، بیشترین حجم ترانزیت و واردات دام زنده، گوشت منجمد، گوشت گرم و سایر محموله‌های دامی را داشته است.

آیرم تاکید کرد: تمامی همکاران دامپزشکی مستقر در قرنطینه دامی بازرگان و کارکنان دامپزشکی ماکو در راستای اجرای سیاست‌های دولت در تامین اقلام و نیازهای اساسی مردم با تمام توان آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/

۵۲۸ راس دام زنده از گمرک بازرگان وارد کشور شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار