آخر هفته، میزبان "یلدای همفکر"

1400/09/24 - 15:00 - کد خبر: 55919 نسخه چاپی

نصر: چهل و سومین رویداد "همفکر" تبریز حال و هوای شب یلدا، پنجشنبه ۲۵ آذر برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، با شیوع بیماری کووید ۱۹ در دو سال گذشته و اعمال برخی محدودیت ها به منظور جلوگیری از گسترش و صیانت از سلامت شهروندان، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی رسمی و غیر رسمی که حضوری هستند در سطح کشور به تعویق افتاده بود، اما خوشبختانه در چند ماه اخیر، با افزایش تعداد افراد واکسینه شده و کاهش سرعت شیوع کرونا در سطح کشور و آذربایجان شرقی، محدودیت های اعمال شده کمتر شد و برگزاری گردهمایی ها به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی ممکن شد.

حال، "همفکر" که یکی از رویدادهای پرطرفدار تبریز است و قبل از شیوع کرونا ۴۲ جلسه بدون وقفه برگزار شده بود، به رغم بهبود شرایط کرونایی دوباره جمع صمیمی، نوآور و کارآفرین این شهر را گردهم میاورد.

چهل و سومین همفکر تبریز که مصادف با آخرین روزهای پاییزیست با عنوان "یلدای همفکر" با حال و هوای شب یلدا و به صورت ویژه‌ برگزار خواهد شد.

در این رویداد در کنار خوراکی‌های خوشمزه ویژه یلدا، قرار است سخنرانان تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، بازی های گروهی انجام شود و شبکه‌سازی و ارتباطات جدید شکل گیرد.

"همفکر" با حمایت راستچین و بیتستان در تاریخ بیست و پنچ آذر ماه (پنج شنبه) از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مرکز نوآوری دانشگاه سراسری تبریز به آدرس تبریز، آبرسان، دانشگاه سراسری تبریز، مرکز نوآوری، سالن باران برگزار می‌گردد.
این جلسه هم مانند تمام جلسات دیگر همفکر رایگان است ولی برای حضور در آن نیاز به ثبت‌نام است.

انتهای پیام/
آخر هفته، میزبان گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار