خبر/

خبر خوب رییس کمیته ملی المپیک برای کمک به فدراسیون‌های المپیکی

1398/08/13 - 13:40 - کد خبر: 5590 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته ملی المپیک از تخصیص پنج میلیارد تومانی خارج از اعتبارات مصوب به فدراسیون‌های المپیکی در صورت تصویب در ستادعالی بازی‌ها خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سیدرضا صالحی امیری امروز افزود: تاکنون ۹۰ درصد اعتبارات این کمیته به فدراسیون‌ها پرداخت شد و قرار است پنج میلیارد تومان خارج از مصوب به فدراسیون‌های المپیکی کمک شود.

وی اظهار داشت: این تخصیص مشروط به ارائه برنامه از سوی فدراسیون‌ها و تصویب در هیات اجرایی و ستاد عالی بازی‌ها است. کمیته چالشی به نام بودجه ندارد و در پرداختی‌ها هم کوتاهی نداشتیم.

صالحی امیری افزود: اکنون خارج از سقف بودجه مصوب امسال شروع به پرداخت کمک‌های مالی به فدراسیون ها کردیم. در حال حاضر پرداخت‌هایی به کشتی، بسکتبال، والیبال و کاراته داشتیم که مشکلی برای آماده‌سازی در راه المپیک نداشته باشد.

رئیس هیات اجرایی کمیته المپیک این را هم گفت: در مجموع ۲۷ میلیارد تومان کمک مستقیم و حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان غیر مستقیم به فدراسیون‌ها پرداختی داشتیم.

وی درباره بودجه فدراسیون فوتبال گفت: این فدراسیون فوتبال در فهرست دریافت بودجه از سوی کمیته المپیک قرار ندارد اما تیم امید در این فهرست است. پیش از این ۲۰۰ میلیون تومان به تیم امید کمک کردیم در ادامه هم کمک خواهیم کرد.

صالحی امیری درباره معرفی دبیر اجرایی کمیته المپیک گفت که مسئول جدید در یکماه آینده معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

خبر خوب رییس کمیته ملی المپیک برای کمک به فدراسیون‌های المپیکی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار