قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران؛

جمهوری اسلامی به عنوان مرکز قدرت در دنیا مطرح است

1398/08/13 - 13:31 - کد خبر: 5587 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی به عنوان مرکز قدرت در دنیا مطرح است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام طیبی فر در سخنرانی پس از راهپیمایی ۱۳آبان در ارومیه با بیان اینکه قدرت عرب و استکبار رو به زوال است،تصریح کرد: آمریکا تمام تمرکز و قدرت خود را علیه ملت ایران بکار برده است اما قدر نظامی جمهوری اسلامی امروزه به عنوان یک مولفه قدرت در دنیا مطرح است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در طول ۴۰ سال در برابر دسیسه های مستکبران ایستادگی کرده است، تصریح کرد: جنایات آمریکا بر ملت ایران شناخته شده است و این ملت دسیسه های استکبار را هرگز فراموش نمی کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا با اصل نظام و اصل آزادی خواهی مشکل دارد، افزود: آمریکا سال‌های سال ملت ایراد را تهدید کرده اما این تهدیدها دیگر اعتباری ندارد و روز به روز شکست بیشتری را در منطقه تجربه می کند.

بنا به این گزارش، وی بر لزوم‌ اطاعت از منویات رهبری تاکید کرد و گفت: چنانچه بخواهیم در بخش‌های مختلف کشور پیشرفت کنیم باید از دستورات رهبری اطاعت کنیم.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به اقدام قوه قضائیه بر مبارزه با مفسدان اقتصادی اظهار کرد: برخورد جدی با مفسدین اقتصادی توسط قوه قضائیه آغاز شده اما همراهی و حمایت مسئولین را می طلبد تا بهتر و سریعتر دست دزدان بیت‌المال از جیب ملت کوتاه شود.

انتهای پیام/

جمهوری اسلامی به عنوان مرکز قدرت در دنیا مطرح است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار