مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی:

بیش از ۲۶ هکتار زمین در شهرک صنعتی شماره دو مرند به سرمایه‌گذاران واگذار شد

1400/09/23 - 12:46 - کد خبر: 55840 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۶.۲ هکتار زمین صنعتی در حوزه‌های مختلف فعالیتی شهرک صنعتی شماره دو مرند به سرمایه‌گذاران و صنعتگران واگذار شده است.

به گزارش نصر، سید مرتضی نیرومند اسکویی در بازدید از روند اجرای طرح صنعتی «سن ایچ » در شهرک صنعتی شماره دو مرند با بیان اینکه این شهرک صنعتی در سال ۹۴ به بهره برداری رسیده و واگذاری قطعات صنعتی آن به سرمایه گذاران ادامه دارد، اظهار کرد: اراضی واگذار شده برای ساخت و ساز و استقرار واحدهای صنعتی دارای زیرساخت و امکانات زیربنایی از جمله برق، گاز و مخابرات است.
وی ادامه داد: زون‌های صنعتی قابل سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی در هفت زون شامل برق و الکترونیک، نساجی، سلولزی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و صنایع غذایی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تاکنون ۹ قطعه زمین صنعتی در زون فلزی، هفت قطعه زمین صنعتی در زون شیمیایی، پنج قطعه زمین صنعتی در زون غذایی و دو قطعه زمین نیز در زون‌های سلولزی و کانی غیرفلزی این شهرک صنعتی واگذار شده است.
نیرومند اسکویی افزود: در سال جاری به  منظور اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شماره دو مرند، بیش از ۱۲۰.۳ میلیارد ریال هزینه شده و عملیات زیرسازی در خیابان های این شهرک، ۱۲ هزار مترمربع  آسفالت ریزی در معابر آن و حدود ۴۵۰ متر جدول گذاری در این شهرک اجرا شده است.
وی با اشاره به انتخاب پیمانکار برای اجرای سایر معابر این شهرک صنعتی یادآور شد: بعد از انجام تشریفات قانونی، خیابان‌سازی این شهرک با اعتبار بیش از ۸۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای ایستگاه گاز شهرک صنعتی شماره دو مرند، پروژه شبکه گاز این شهرک به طول ۸۵۰ متر و تجهیز چاه و اجرای قسمتی از شبکه توزیع آب این شهرک با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد به بهره برداری رسیده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی، نیرومنداسکویی با اشاره به روند اجرای طرح صنعتی «سن ایچ» در این شهرک صنعتی ادامه داد: این طرح صنعتی در زمینی به مساحت ۱۳.۲ هکتار در سه فاز با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اجرا می‌شود و در فاز اول آن برای ۵۰ نفر و تا پایان پروژه برای یک هزار و ۵۰۰ نفر بطور مستقیم زمینه اشتغال ایجاد می‌کند.
انتهای پیام/
 بیش از ۲۶ هکتار زمین در شهرک صنعتی شماره دو مرند به سرمایه‌گذاران واگذار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار