دبیر شورای شهر تبریز مطرح کرد:

هیچ معامله ای در انتخاب شهردار انجام نشده است/ وضعیت شهر در شأن مردم تبریز نیست

1400/09/23 - 12:06 - کد خبر: 55837 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: اگر نتوانیم در چهار سال آینده در حوزه حاشیه نشینی، درآمد شهرداری و خدمات شهری تغییرات ملموسی انجام دهیم، دور آینده از مردم انتطار رای نخواهیم داشت، وضعیت کنونی در شان مردم تبریز نیست، باید به سمت رضایتمندی مردم پیشرویم.

به گزارش نصر، "احد صادقی" با حضور در تحریریه نصر به سوالات خبرنگاران این رسانه پاسخ داد.
وی در ابتدا به حضور در شورای شهر پرداخت و افزود: اساس و پایه آمدنم به صحنه انتخابات در شورای شهر برای مقابله با معامله و کارهای غیرمشروع نبوده است، تا آخرین روز خدمت در شورای شهر بر اساس معامله ای که با خدا داریم عمل خواهیم کرد.
وی ادامه داد: اینکه می‌پرسند صادقی برخی وقت ها این طرفی و آن طرفی است؛ من این را برای خودم افتخار میدانم که به هیچ تیمی وابستگی نداشته و خودم تصمیم می‌گیرم، تصمیم های خوب هر کدام از تیم ها باشد دستم را بالا می برم مهم نیست که کدام تیم است، مهم این است که از نظر من تصمیم خوب و درستی است و این را برای خود اصول می‌دانم که باید انجام دهم.


 
صادقی با اشاره به اهمیت جریان انقلابی گفت: شدیدا معتقد به هم افزایی و همگرایی هستم، سعی می کنم در تصمیم‌گیری‌ها خودم را به جامعیت رسانده و در بین آنها به همگرایی و نقطه وحدت برسم، بدون تعصبات مرسوم. نکته مهم برای من اين است که تشخیص بدهم کدام فرد نظر درست را ارائه می کند.
وی در واکنش به اینکه شهردار تحت فشار اعضای شورا هست، اظهار کرد: آقای رنجبر به هیچ وجه تحت فشار اعضای شورای شهر نیست، رای ما به آقای رنجبر براساس گذشته ایشان است که پاکدست و عملگرا بوده اند و آینده ایشان باید قابل لمس و ارزیابی باشد.
وی ادامه داد: برنامه آقای رنجبر را دیده و بر این اساس به ایشان رای داده ایم و باید برایشان در حوزه های مختلف فرصت دهیم، یکی از صحبت هایشان در زمان انتخاب شهردار این بود که حاضرم ساختمان شهرداری را بفروشم و برای حاشیه‌نشینی خرج کنم.


 
دبیر شورای شهر تبریز افزود: سرمایه‌گذاری و ساماندهی نیروی انسانی از دیگر خواسته های ما از شهردار بوده است، حقوقی که به نیروی انسانی شهرداری پرداخت می شود تقریبا برابر با تمامی دریافتی است که از مردم گرفته می شود.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان هم نگهبانی می‌دهند و هم به عملیات اعزام می شوند و یا نیروهای خدمات به صورتی دیگر؛ اما کسانی هم هستند که در پستوها نشسته اند و از شهرداری حقوق می گیرند این باید ساماندهی شود.
صادقی به منشا ایجاد فساد در شهرداری پرداخت و گفت: فساد از شورا شروع می‌شود، وقتی شورا در دوران انتخابات یک وعده وعید هایی می‌دهد که باید بعد از راهیابی به آن وعده ها عمل کند و زیر بنای عمل به آن وعده ها این است که باید با شهردار وارد بده بستان و لابی گری ها باشد و در این صورت باعث می شود که شورا نتواند نقش حوزه نظارتی خود را به درستی ایفا کند و در مقابل شهردار سکوت می کند.
وی ادامه داد: هیچ کدام از اعضای شورای شهر لیستی را بصورت اجباری به آقای شهردار نداده اند، خود آقای شهردار فراخوان داده اند نفراتی که میشناسید معرفی کنید اعضای شورای شهر هم از این قاعده مستثنی نیستند، از طرفی آقای شهردار گفته اند که اگر نفراتی می‌شناسید که سالم هستند را معرفی کنید تا بررسی کنیم، تا این لحظه هیچ یک از اعضای شورا بر این موضوع اصرار نداشته اند.
وی تاکید کرد: هیچ معامله ای در انتخاب شهردار انجام نشده است جز مطالبات مردم تبریز.
وی خاطرنشان کرد: هیچ تعارفی با خودم ندارم، اگر نتوانیم در چهار سال آینده در حوزه حاشیه نشینی، درآمد شهرداری و خدمات شهری تغییرات ملموسی انجام دهیم، دور آینده از مردم انتطار رای نخواهیم داشت، وضعیت کنونی در شان مردم تبریز نیست، باید به سمت رضایتمندی مردم پیشرویم.
انتهای پیام/
هیچ معامله ای در انتخاب شهردار انجام نشده است/ وضعیت شهر در شأن مردم تبریز نیست محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار