رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

پله‌ی اول رشد و اعتلای یک جامعه از پژوهش آغاز می‌شود

1400/09/22 - 13:53 - کد خبر: 55782 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اهمیت پژوهش بحثی بدیعی و روشن است چرا که طبیعتاً پله‌ی اول رشد و اعتلای یک جامعه از پژوهش آغاز می‌شود.

به گزارش نصر، دکتر بهمن نقی‌پور روز دوشنبه، ۲۲ آذرماه در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: یک پژوهش زمانی خوب و ارزشمند خواهد بود که کاربردی در خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه داشته باشد تا با تلاش جامعه‌ی پژوهشی، هماهنگی و نیازسنجی از جامعه، آموزش و پرورش، گیرندگان خدمات سلامت، عموم مردم و پژوهشگران قسمت‌های دیگر مشکلات مردم را احصا کرده و در این مسیر قدم‌های بیشتری بردارند.
وی ادامه داد: ارتباط با صنعت، تبدیل افکار علمی و پژوهشی به کاربردی و حمایت از فناوری و کارهای علمی و اختراعات باید بیش از بیش مورد توجه باشد تا با کمک یکدیگر وضعیت بهتری را ایجاد کرد چرا که توانمندی‌ها زمانی ارزش بالاتری خواهند داشت که همکاری‌ها افزایش یابد.
به گزارش ایسنا، نقی‌پور افزود: ارتقا وضعیت پژوهشی بین دانشگاه‌های علوم پزشکی با دیگر دانشگاه‌ها در جهت اعتلای پژوهش و گسترش پژوهش‌ها کمک می‌کند لذا امیدوارم در این قسمت افراد مسئول بیشتر همت کنند تا شاهد روند رو به رشد در جامعه باشیم چرا که دانشگاه‌ها لوکوموتیو رو به رشد جامعه هستند؛ هر چه همکاری بین دانشگاهی بیشتر باشد، روند خوبی خواهیم داشت. 
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجلیل شد.
انتهای پیام/
 پله‌ی اول رشد و اعتلای یک جامعه از پژوهش آغاز می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار