رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان؛

زنجان روز گذشته یک فوتی کرونایی ثبت کرد

1400/09/22 - 11:12 - کد خبر: 55771 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: این استان طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی کرونایی ثبت کرد که بر این اساس شمار فوتی‌های کرونایی از زمان شیوع ویروس تاکنون در این استان به یک‌هزارو ۸۱۴ نفر رسیده است.

به گزارش نصر، پرویز قزلباش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: هم اکنون ۱۱۰ بیمار کرونایی در بیمارستانهای این استان بستری هستند که از این تعداد ۹ نفر مربوط به موارد مثبت روز گذشته است.
وی اضافه کرد: هم اکنون شمار مبتلایان سرپایی و بستری در استان روند نزولی دارد، اما شهروندان زنجانی باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را تا کنترل بیماری مورد توجه قرار دهند.
این مسوول ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در این استان به رقم ۱۳۴ هزارو ۳۸۴ نفر رسیده است که ۲۴ مورد آن، آمار روز گذشته را شامل می‌شود.
قزلباش افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان تاکنون مجموع مبتلایان به این بیماری" تمامی موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی" رقم ۱۴۷ هزارو ۶۶۷ نفر ثبت شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان ادامه داد: طبق گزارشهای اعلام شده از اسفند سال‌ گذشته تاکنون موارد مثبت بستری نیز بر اساس یافته های آزمایشگاهی به تعداد ۱۳ هزارو ۲۸۳ نفر در استان زنجان ثابت شده است که ۱۱ هزارو ۴۰۴ نفر از آنان بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: آمار تجمیعی بیماران بستری در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی همچنین مشکوک به عدد ۳۶ هزارو ۱۹۹ نفر رسیده است.
انتهای پیام/
زنجان روز گذشته یک فوتی کرونایی ثبت کرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار