تذکر عضو شورای شهر تبریز/

به داد یارالی یورقون عمارت ساعت برسید/ برگی اجازه بازدید از عمارت ساعت را به خبرنگاران نداد

1400/09/21 - 12:26 - کد خبر: 55723 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: لطفا به خبرنگاران اجازه دهید بعنوان یک شهروند از زیر زمین و محل استقرار ساعت بازدید کرده و تصاویر آن را منتشر کنند که برگی پیشنهاد زعفرانچی لر را رد کرد و گفت اجازه دهید در جلسات داخلی این موضوع را بررسی کنیم، وی اجازه بازدید به خبرنگاران را نداد.

به گزارش نصر، "حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچی لر" در نوبت تذکر خود در پایان جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، گفت: ساختمان ساعت که بنای تاریخی این شهر است امروز در حصار است.
وی ادامه داد: اگر کسی بخواهد که از این بنا عکسی بگیرد حیاط این محوطه پر از اتومبیل، تجهیزات سرمایشی و زنجیر به درب اصلی آن است.
وی اضافه کرد: حفاری‌های مبهم در ساختمان و پوسیدگی در و پنجره جای تاسف برای شهر دارد.
وی افزود: این ساختمان در حال فروریختن است و استقرار شورا در این ساختمان جفا به هنر و فرهنگ است.
وی خطاب به اعضای شورای شهر تبریز گفت: از آقای شهردار میخواهم تا یک ماه آینده در یک جایی از تبریز یک اتاق به بنده بدهند در غیر این صورت از اول بهمن دفترم را در عمارت ساعت تخلیه می‌کنم و اگر دفتری هم به من ندهند در سالن شهرداری مستقر می‌شوم.
وی تاکید کرد: به داد یارالی یورقون عمارت ساعت برسید، این عمارت هویت و شناسنامه تبریز است.
وی در پایان خطاب به رسول برگی رئیس شورای شهر گفت: لطفا به خبرنگاران اجازه دهید بعنوان یک شهروند از زیر زمین و محل استقرار ساعت بازدید کرده و تصاویر آن را منتشر کنند که برگی پیشنهاد زعفرانچی لر را رد کرد و گفت اجازه دهید در جلسات داخلی این موضوع را بررسی کنیم، وی اجازه بازدید به خبرنگاران را نداد.
انتهای پیام/
 به داد یارالی یورقون عمارت ساعت برسید/ برگی اجازه بازدید از عمارت ساعت را به خبرنگاران نداد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار