عضو شورای شهر تبریز اظهار کرد:

حراست باید پناهگاه مظلومین باشد/ با شهردار تبریز تعارف نداریم

1400/09/21 - 11:44 - کد خبر: 55717 نسخه چاپی

نصر: خزانه دار شورای اسلامی شهر تبریز گفت: زمانی که به عنوان حراست وظیفه داشتم می توانستیم در خیلی از مسائل تاثیر گذار باشیم، حراست باید پناهگاه مظلومین باشند و با افراد گردن کلفت برخورد کنند ولی چیزی دیده نمی شود.

به گزارش نصر، "محمدحسن اسوتچی" در سخنرانی میان دستور خود در جلسه علنی امروز شورای شهر تبریز، در واکنش به اینکه می گویند اسوتچی را سایلنت کرده اند، گفت: من با آقای رنجبر و ایشان هم با من تعارف نداریم و تا به امروز از ایشان چیز منفی ندیدم و به همین دلیل به ایشان رای دادم، اما این موضوع باعث نمی‌شود که همه چیز ایشان را قبول کنیم، اگر به ایشان رای دادیم دلیل نمی‌شود که سکوت کنیم.
وی به مطالبی که در فضای مجازی منتشر می شود اشاره کرد و افزود: وقتی از دو عضو تاثیرگذار شورا بر شهرداری می‌گویند این دو نفر را به ما هم معرفی کنید تا ما هم به آنها مشورت بدهیم.
وی در ادامه به موضوع اهمییت حراست پرداخت و تاکید کرد: زمانی که به عنوان حراست وظیفه داشتم می توانستیم در خیلی از مسائل تاثیر گذار باشیم، حراست باید پناهگاه مظلومین باشند و با افراد گردن کلفت برخورد کنند ولی چیزی دیده نمی شود.
وی ادامه داد: در شورای پنجم به حراست گفتیم ریاست شورا برای کسی که کار نمی کند گزارش رد می کند برای این مورد رسیدگی نکردند.
اسوتچی گفت: تا دیروز گرفتار احد داداش بودیم ولی در این دوره از شورا هم گرفتار حامد داداش شدیم!
وی خطاب به اشرفی گفت: آقای اشرفیِ حراست، حواستان هست که پیمانکاران چه کاری می‌کنند؟
عضو شورای شهر تبریز تاکید کرد: مسائل را امنیتی نکنیم، نگویید که ماشین سیاه دنبالتان می‌آید و شما را می‌برد!
وی اضافه کرد: رئیس شورا گفته بودند تا زمانی که نیروهای قبلی ساماندهی نشده است نفر دیگری وارد مجموعه نکنیم این مورد را باید از خودمان شروع کنیم.
انتهای پیام/
 حراست باید پناهگاه مظلومین باشد/ با شهردار تبریز تعارف نداریم محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار