مدیرکل اموال تملیکی استان؛

موجودی انبارهای اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی ۳۰ درصد کاهش یافت

1400/09/21 - 10:46 - کد خبر: 55707 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال جاری با اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف اموال تملیکی، موجودی انبارهای استان ۳۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش نصر، رسول نظری، روز یکشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه کار تعیین تکلیف اموال تملیکی در راستای تاکیدات رییس جمهوری از مهر ماه امسال آغاز شده است، افزود: کالاهای اموال تملیکی آذربایجان شرقی در ردیف های صنعتی، کشاورزی، لوازم خانگی، پوشاک و البسه، مواد غذایی و بهداشتی در چهار انبار است.
وی اظهار داشت: در این راستا و از اول مهر تا ۱۵ آذر ماه امسال کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین تکلیف شده است.
مدیرکل اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قدمت برخی از کالاهای بلاتکلیف در این انبارها به سال ۱۳۹۳ برمی گردد، گفت: در مراحل تعیین تکلیف این اموال، کالاهایی مانند لوازم خانگی و ادوات کشاورزی که مجوزهای لازم را برای استفاده کسب کنند، می توانند به چرخه اقتصاد بازگردند.
نظری، ادامه داد: در این روند برخی کالاهای مستعمل، فاسد، تاریخ گذشته، دارای ذات انهدامی، غیربهداشتی، غیراستاندارد و مضر به سلامت عمومی جامعه، مانند مواد غذایی، داروهای غیرمجاز و لوازم آرایشی و بهداشتی در پروسه انهدام قرار می گیرند.
وی یادآوری کرد: برخی کالاها نیز مانند پوشاک، کفش و نوشت افزار نیز که قابلیت استفاده دارند پس از صدور مجوزهای لازم در اختیار نهادهای حمایتی قرار می گیرند.
به گزارش ایرنا، در راستای تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی آذربایجان شرقی در سال جاری ۲۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای فاسد و غیربهداشتی در این استان معدوم شده است.
انتهای پیام/
موجودی انبارهای اموال تملیکی آذربایجان‌شرقی ۳۰ درصد کاهش یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار