معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی بستری هستند

1400/09/21 - 10:10 - کد خبر: 55704 نسخه چاپی

نصر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به ادامه روند نزولی ابتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی و لزوم تسریع در واکسیناسیون مردم گفت: اکنون ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گزارش نصر، عباسعلی درستی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روزانه نتیجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ آزمایش کرونا در آذربایجان شرقی مثبت اعلام می شود و متاسفانه به طور متوسط پنج بیمار کرونایی استان در روز فوت می شوند. 
وی افزود: تاکنون بیش از ۹۰درصد افراد بالای ۱۲سال آذربایجان شرقی واکسینه شده اند و ۷۸درصد افراد بالای ۱۲ سال دُز دوم را نیز دریافت کرده اند؛ انتظار می رود مردم در واکسیناسیون خود تسریع کنند تا هر چه زودتر به مصونیت جمعی در استان دست پیدا کنیم. 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: بیش از ۹۱درصد جمعیت دانش آموزی آذربایجان شرقی نیز تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند. 
درستی با بیان اینکه شهر قرمز و نارنجی کرونایی در آذربایجان شرقی وجود ندارد، گفت: اکنون پنج شهرستان استان شامل اهر، آذرشهر، جلفا، میانه و ملکان در حالت زرد کرونایی قرار داشته و بقیه شهرستان ها آبی هستند.
انتهای پیام/
۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی بستری هستند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار