استاندار آذربایجان شرقی؛

رونق تولید و صادرات تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است

1400/09/20 - 23:43 - کد خبر: 55693 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: رونق بخش تولید، افزایش صادرات، برطرف کردن موانع، توجه به زیرساخت‌ها و همراهی دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی تنها راه برون‌رفت از وضع موجود و حل مشکلات است.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در دیدار هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان، اظهار داشت: خود را موظف به پیگیری و حل مشکلات اساسی صنایع در استان می‌دانیم و در صورت نیاز از طریق دستگاه‌های ملی نیز پیگیر مسائل خواهم بود.
وی از هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع خواست تا موانع و مشکلات موجود صنایع استان را شناسایی کنند تا اقدامات لازم و عملیاتی برای رفع این موانع انجام شود.
 استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: به تمام مدیران دستگاه‌های دولتی اعلام کرده‌ایم تا رفع مشکلات صنایع و تولیدکنندگان اولویت کاری آنان باشد و در راستای رفع موانع و تسهیل‌گری با بخش خصوصی همکاری کنند. 
وی با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌های اساسی آب، برق و گاز برای استان بسیار بااهمیت است، گفت: در این راستا پیگیر تامین برق چند شهرک صنعتی بزرگ استان از طریق انرژی‌های تجدیدپذیر هستیم و مذاکراتی هم با چند سرمایه‌گذار انجام شده است.
 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به توانمندی‌های بخش خصوصی استان، گفت: باید با رفع موانع، رغبت سرمایه‌گذاران برای فعالیت را افزایش دهیم.
 وی خاطرنشان کرد: تمرکز دولت سیزدهم در حوزه برنامه و بودجه، رشد اقتصادی، افزایش درآمد سرانه و پایین آوردن نرخ بیکاری است.
 اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع استان هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را درخصوص مسائل مختلف اقتصادی بیان کردند.
 انتهای پیام/
رونق تولید و صادرات تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار