دهقان‌ نژاد؛

مسیر سانحه دیده قطارشهری تبریز باید زودتر به خط خدمت‌رسانی بازگردد

1400/09/20 - 19:59 - کد خبر: 55685 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه حدود یکسال از حادثه قطارشهری این شهر می گذرد، گفت: تاکنون کاری برای رفع مشکل مسیر سانحه دیده انجام نشده است و باید این مسیر در کمترین زمان به خط خدمت‌رسانی بازگردد.

به گزارش نصر، روح الله دهقان‌نژاد، روز شنبه در جلسه‌ کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی با تاکید بر رفع و حل مشکل فاز سه خط یک قطارشهری تبریز، افزود: با باز شدن مدارس، افزایش حجم مسافرت‌های درون‌ شهری و تراکم جمعیتی در مسیر حادثه دیده قطارشهری، ضروری است که سازمان قطارشهری و سازمان بهره‌برداری نسبت به حل مشکل این مسیر اقدام کنند.
وی اظهار داشت: مسیری که به گفته مدیران مربوطه و متولیان امر در ۲ ساعت می‌شد به خط برگردد، چرا با گذشت این مدت از سانحه، تاکنون کاری برای آن انجام نشده است؟
رییس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی تبریز با اشاره به تعطیلی هفته گذشته خدمات قطارشهری به دلیل مشکل بیمه، گفت: این کار اقدام خوبی بود اما نحوه اطلاع رسانی و دلیل اعلام شده صادقانه و شفاف نبود.
دهقان نژاد، با بیان اینکه ما با مردم موضوع محرمانه نداریم، ادامه داد: هر مشکلی که وجود دارد را باید با خود مردم در میان گذاشت تا آن ها نیز در حل موضوع مسوولان را یاری کنند.
وی یادآوری کرد: کمترین کار و خدمت ما این است که با مردم صادق و شفاف برخورد کنیم.
صبح روز دوشنبه ۱۵ دی ماه سال گذشته، یکی از واگن‌های قطارشهری تبریز در حال طی مسیر در ایستگاه قونقا از ریل خارج شده بود و این حادثه خسارت جانی نداشته و قطار خالی از مسافر بود.
خط اول قطار شهری تبریز ۱۸ کیلومتر طول و ۱۸ ایستگاه دارد که حدود ۱۴ ایستگاه آن فعال است.
انتهای پیام/
مسیر سانحه دیده قطارشهری تبریز باید زودتر به خط خدمت‌رسانی بازگردد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار