اختصاصی نصر/

اظهارات تلخ مادری که پسرش را کشت / ای کاش فرزندم هیچ وقت سمت اعتیاد نمی رفت

1400/09/22 - 11:46 - کد خبر: 55671 نسخه چاپی

نصر: مادری که نهم خرداد ماه سال جاری فرزند معتاد خود را به قتل رسانده بود، روز گذشته در شعبه اول دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی پای میز محاکمه رفت.

به گزارش نصر، نهم خرداد ماه سال 1400 بود که خبر قتل پسری جوان به نام "یاشار" به دست مادرش سرتیتر تمام خبرگزاری ها و روزنامه ها شد.
صبح روز جمعه بود که با گزارش قتلی به پلیس 110، تیم ویژه ای برای بررسی صحنه جرم به محل حادثه اعزام شدند و موقع ورود به منزل، با پیکر بی جان پسری جوان مواجه شدند که مادرش بر سر جنازه اش نشسته و اشک می ریزد.
این مادر بعد از ارتکاب قتل، با پلیس ۱۱۰ تماس می گیرد و خود را تسلیم قانون می کند. پرونده وی به منظور بررسی تمام ابعاد ماجرا، به شعبه 6 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال می شود.
 
از دست یاشار شب و روز نداشتیم
و روز گذشته این مادر متهم به قتل فرزند خود در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان به ریاست قاضی جعفر محمدپور، پای میز محاکمه رفت.
با دستور قاضی محمدپور، این مادر جوان پای میز محاکمه ایستاد و این گونه اظهارات خود  را در رابطه با انگیزه و چگونگی قتل به دادگاه ارائه کرد:  
"اندکی از ازدواجمان نگذشته بود که متوجه شدم همسرم اعتیاد دارد؛ نه تنها همسرم، بلکه خانواده وی اعم از برادر و پدرش نیز اعتیاد داشتند.
با این که رفتار همسرم با من عاشقانه بود، اما اعتیاد تیشه به ریشه زندگی ام زد و زندگی ام را نابود کرد.
بعد از گذشت 15 سال از زندگی مشترکمان، اعتیاد برای همیشه همسرم را از من گرفت و من ماندم و پسرم یاشار. کل جوانی ام را به پایش ریختم. با کارگری و کار کردن های شبانه روزی یاشار را بزرگ کردم، به امید آن که بزرگ شود و همدمم شود. یاشار تنها فرزندم بود و همه امیدم به زندگی. عاشقانه دوستش داشتم و با عشق تمام بزرگش می کردم.
اما چه کنم از روزی که چشمانش را باز کرده بود همیشه با صحنه خماری و مصرف مواد پدرش مواجه بود.
تا این که نشانه هایی از مصرف مشروبات را در پسرم هم دیدم و دنیا بر سرم خراب شد.
یاشار دایم در حال مصرف مشروبات الکلی بود و با چاقو و قمه، نه تنها ما را بلکه همسایه ها را تهدید و عربده کشی می کرد.
هیچ وقت از دست یاشار آسایش نداشتیم؛ نه من و نه عروس و نوه ام. دیگر تا آن اندازه از دست یاشار خون به جگر شده بودیم که نمی دانستیم به کجا و چه کسی پناه ببریم؛ وقتی به خانه می آمد، رویمان چاقو می کشید و تهدید می کرد.
شش ماه پیش از قتل یاشار نیز عروسم قهر کرده و همراه نوه ام به خانه پدرش رفته بود. من مانده بودم و یاشار که هرروز رفتارش بدتر از دیروز می شد.
تا آن اندازه که روی هر کدام از مبل ها که می نشستم، با چاقو کنار همان قسمت از مبل را پاره می کرد.
تمام روزم با ترس و نگرانی می گذشت، اما تلخ ترین و زهرترین روز من، روزی بود که با دستان خودم یاشار را کشتم.  
ساعت ۱۱ صبح جمعه بود. و بنابه درخواست عروسم، به منزل پسرم رفتم تا اسباب ورزشی نوه ام را برداشته و تحویل عروسم دهم. با آن که خیلی اذیتم می کرد اما هیچ وقت نمی خواستم به سرنوشت پدرش دچار شود.
وقتی در را به رویم باز کرد و وارد منزل شدم، به حدی مست و بدحال بود که هزاران برابر ترس هایی که همیشه داشتم به جانم افتادند. سعی کردم رفتار بسیار آرامی با وی داشته باشم. اما یاشار در وضعیت طبیعی خود نبود، دوباره چاقو را برداشت و به سمتم حمله کرد. سخنان بسیار فجیعی نثارم می کرد. خیلی ترسیده بودم. کمد را باز کردم و چشمم افتاد به شال عروسم. آن را برداشتم و یاشار را خفه کردم. بعد از خفه کردن یاشار، با پلیس تماس گرفتم تا به جرم خود اعتراف نمایم."
به اینجا که رسید نتوانست ادامه دهد، مدام اشک می ریخت و می گفت، ای کاش یاشار من هم فرزند سالم و پاکی بود، ای کاش یاشار هیچ وقت سمت اعتیاد نمی رفت. وقتی سایر جوانان را می بینم، جگرم خون می شود که ای کاش یاشار هم الان زنده بود.  
بعد از شنیدن اظهارات این مادر متهم به قتل فرزند خود، قاضی محمدپور دستور ختم جلسه را صادر کرد.
گزارش نصر حاکی است، دادگاه رای خود را در رابطه با این پرونده تا یک هفته آینده صادر خواهد کرد.
انتهای پیام/
اظهارات تلخ مادری که پسرش را کشت / ای کاش فرزندم هیچ وقت سمت اعتیاد نمی رفت فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار