فرماندار میانه؛

آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد

1400/09/19 - 22:20 - کد خبر: 55634 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با اشاره به اهمیت آموزش در فضای عینی و اینکه هیچ متخصصی، آموزش در فضای مجازی را  اولویت نمی‌داند، گفت: آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد.

به گزارش نصر، مسعود سعادتی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میانه با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش جز تعلیم علم و آموزش، تربیت دانش آموزان است، اظهار کرد: تربیت در فضای مجازی امکانپذیر نبوده و آموزش و پرورش حضوری اصلی بدیهی است.
رئیس شورای آموزش و پرورش میانه با بیان اینکه شرایط کرونایی در دو سال اخیر ایجاب کرد که آموزش در فضای مجازی انجام شود، اضافه کرد: علی‌رغم کمبود امکانات و زیرساختهای کافی در برخی مناطق، معلمان با ابتکار فردی کاری کردند که دانش‌آموزان از تحصیل بازنمانند.
سعادتی همچنین از واکسیناسیون ۹۲ درصدی دانش آموزان ۱۲ الی ۱۸ سال شهرستان در دوز اول و ۸۱ درصدی آنها در دوز دوم خبر داد و این امر را سبب برگزاری آموزش حضوری کم خطر برای دانش آموزان عنوان کرد.
وی در ادامه از خیرین مدرسه ساز در اقدام خالصانه و صادقانه امر مدرسه سازی و بهسازی چشمگیر مدارس و یاری به دولت در این خصوص قدردانی کرد.
سعادتی معضل اینترنت در برخی روستاهای شهرستان به جهت پراکندگی را جدی خوانده از مدیران آموزش و پرورش جدیت در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم و شناسایی دانش آموزان بازمانده و یا آسیب دیده از تحصیل را خواستار شد.
وی در پایان با بیان اینکه تحصیل رایگان، عدالت آموزشی و کیفیت آموزش  برای تمامی اقشار بویژه اقشار کم درآمد و محروم وظیفه نظام و دولت است، سوق فضای آموزش به سمت تاثیر پول بر موفقیت را زنگ خطری برای آموزش و پرورش خواند و افزود: آموزش و پرورش وظیفه دارد در مناطق محروم به فضا سازی مناسب و کیفیت بخشی لازم و برپایی عدالت آموزشی بپردازد.
انتهای پیام/
آموزش حضوری هیچ جایگزینی ندارد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  سونیا   2 سالها پیش  

واقعا راس میگه
پژوهشیار