رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

درصدد حل مشکلات دانشجویان هستم

1400/09/19 - 11:44 - کد خبر: 55620 نسخه چاپی

نصر: رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: همه تلاش خود را برای حل مشکلات دانشجویان به کار بسته ام و تا حدی که منابع و بودجه اجازه بدهد، برای بهبود وضعیت موجود اقدام خواهم کرد.

به گزارش نصر، بهمن نقی پور در جمع دانشجویان خوابگاه پسرانه گلستان و خوابگاه دخترانه تلاش، با بیان اینکه قصد کارهای نمایشی ندارد و به دنبال حل مشکلات دانشجویان به صورت گام به گام است، اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی وعده و قول های توخالی نمی دهم و از دانشجویان درخواست می کنم از قضاوت زودگذر و منفی اجتناب و در عمل ما را قضاوت کنند.
وی ضمن تبریک روز دانشجو، افزود: دانشجویان در نزد مسئولان دانشگاه دارای ارزش والایی هستند و امروز برای تکریم و احترام شما خود را ملزم به حضور در کنار شما دانسته ایم و بر همین مبنا ایجاد تغییرات در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را در راستای احترام به نظرات دانشجویان شروع کرده ام.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی باید سرلوحه تمامی فعالیت ها باشد، گفت: بنده به هیچ عنوان اهل وعده های توحالی و بدون پشتوانه نیستم.
نقی پور با اشاره به اینکه از زمان حضورش به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان به دنبال شناسایی و احصای مشکلات به خصوص در حوزه دانشجویی است، گفت: منکر مشکلات در حوزه های صنفی و رفاهی دانشجویان نیستم، اما باید توجه داشت که این مشکلات باید گام به گام رفع شود.
وی ادامه داد: کمیته ای زیر نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و با حضور نماینده شورای صنفی دانشجویان برای بررسی این مشکلات و اولویت بندی آنها با توجه به امکانات معاونت فرهنگی و دانشجویی تشکیل می شود. 
نقی پور با اعلام اینکه به دنبال حل مشکلات دانشجویان به صورت گام به گام است، ادامه داد: از دانشجویان درخواست می کنم از قضاوت های زودگذر و منفی اجتناب و در عمل و بر اساس اقدامات انجام شده ما را قضاوت کنند. 
وی  مطالبه دانشجویان برای حل مشکلات را به جا و حق آنها دانست و گفت: به صورت تخصصی، زمان بندی حل مشکلات اعلام می شود و دانشجویان می توانند با این زمان بندی، میزان فعالیت های ما را رصد کنند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه دانشگاه با دانشجو معنا پیدا می کند، اضافه کرد: حفظ شان والای دانشجو را وظیفه خود می دانیم و رفتار، گفتار و کردار ما در همه زمان به خصوص مواجهه با دانشجویان باید بر اساس صداقت و راستی باشد. 
تلاش برای حل مشکل سلف غذاخوری تلاش و گلستان، افزایش ساعت کار وسائط نقلیه، رفع مشکلات مربوط به آنتن‌ دهی و اینترنت و مشکلات مربوط به افزایش ظرفیت خوابگاه از خواسته های مهم دانشجویان علوم پزشکی تبریز از ریاست ایتن مجموعه بود. 
به گزارش ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی با داشتن حدود ۹ هزار نفر دانشجو در ۲۰۰ رشته تحصیلی و ۳۳ واحد آموزشی جزو دانشگاه های برتر کشور به شمار می رود و در حال حاضر ۱۹۰ دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
دانشگاه علوم پزشکی تبریز ۸۷۵ عضو هیات علمی دارد و با برخورداری از ۳۰ مرکز تحقیقاتی تاکنون حدود ۱۰ هزار طرح تحقیقاتی را به جامعه علمی ارایه کرده است.
درصدد حل مشکلات دانشجویان هستم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار