مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربايجان شرقي خبر داد:

تعیین تکلیف ۱۰۱۰ قرارداد راکد

1400/09/18 - 09:30 - کد خبر: 55574 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربايجان شرقي گفت: در چهار سال گذشته حدود هزار و ده قرارداد در جلسات هيئت حل اختلاف و داوري مطرح شده است كه از اين تعداد 144.5 هكتار توسط شركت شهركهاي صنعتي آزاد سازي شده است.

به گزارش نصر، سيد مرتضي نيرومند اسكويي صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت : همكاران شركت شهركهاي صنعتي استان با تلاش مضاعف و در اولويت قراردادن اين موضوع در چند سال گذشته به بحث توليد و رونق تولید با تأکید بر تداوم اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در 4 سال گذشته در حدود هزار و ده فقره قرارداد راكد جهت تعيين تكليف در جلسات هيات حل اختلاف و داوري مطرح شده است.
وي گفت : از ابتدای فروردین سال 97 تاكنون ، 243 فقره قرارداد با مساحت بیش از 54 هكتار، توسط امور حقوقي شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي خاع يد شده است.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي در خصوص آمار اراضي آزاد شده در حد تخصيص زمين و ديوار كشي اظهار داشت : از كل زمين هاي آزاد شده حدود 90.5 هكتار زمينهاي آزاد شده انصرافي مي باشد.
وي با اشاره به تعیین تکلیف قراردادهای راکد طبق شیوه نامه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت : طبق اين شيوه نامه ،تعهدات و الزامات ، طرف قرارداد متعهد است طبق مفاد درفترچه قرارداد در مدت زمان مشخص و زمان بندي ارائه شده و مورد تاييد شركت شهركهاي صنعتي كه در مجوز احداث ساختمان درج مي شود با رعايت كليه ضوابت و مقررات ساخت و ساز در شهركها و نواحي صنعتي عمليات ساختماني را به پايان رسانيده و گواهي پايان و كار پروانه بهره برداري دريافت نمايد در غير اين صورت موضوع در هيات حل اختلاف و داوري مطرح وبررسي و  تعيين تكليف مي شود.
نيرومند اسكويي با اشاره به دغدغه هاي مهم شركت شهركهاي صنعتي استان در جهت حفظ بيت المال گفت : شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي  در جهت حفظ بيت المال و خلع يد  قرارداد زمينهاي راكد كه در حد تخصيص زمين و ديواركشي بطور جد و مصرانه پيگير اين موضوع مي باشد  تا دست  سودجویان و دلاني كه  می‌خواهند با خرید ، راکد و مسکوت گذاشتن اراضی ضربه به توليد كشور بزنن كوتاه كرده تا زمین در اختیار سرمایه‌گذار واقعی قرار گيرد.
انتهای پیام/
تعیین تکلیف ۱۰۱۰ قرارداد راکد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار