فرمانده سپاه ناحیه مراغه؛

آبان اوج استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران است

1398/08/13 - 11:23 - کد خبر: 5557 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: ۱۳ آبان اوج استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران در برابر قدرت‌های پوشالی جهان است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، سرهنگ پاسدار سعید رشیدی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: این روز بزرگ و تاریخی، نماد ایستادگی، ولایت پذیری و دعوت از آزادی خواهان برای وحدت و همبستگی علیه دشمن مشترک امت اسلامی و ملت های آزاده جهان است.

وی ادامه داد: سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه و در حقیقت انقلاب دوم ملت بزرگ ایران بود که تحولات عمیقی در تفکر و فرهنگ این مرز و بوم به ویژه در تعمیق فرهنگ استکبارستیزی به وجود آورد.

رشیدی اضافه کرد:  با وجود توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، وجود روحیه مقاومت و ایستادگی در سال های اخیر،  نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

وی گفت: اگر در سال ۵۸ واقعه و رویداد عظیم ۱۳ آبان روی نمی داد، انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی سرنوشت تلخی چون نهضت مشروطه پیدا می کرد.

وی افزود: ۱۳ آبان و حضور ملت آگاه و دانش آموزان و دانشجویان خط امام اجازه نداد انقلاب اسلامی به دست لیبرال ها افتاده و دچار استحاله شود.

سرهنگ رشیدی همچنین با اشاره به برنامه های فرهنگی و اجتماعی هفته بسیج دانش آموزی این شهرستان گفت: اجرای مسابقات و رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه دانش آموزان و دانشجویان از جمله مهم ترین برنامه های این هفته است.

وی افزود: حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان،  حرکتی عمومی و نقطه قوتی برای دوستداران انقلاب است و این راهپیمایی با شکوه بیشتری نسبت به سال های قبل برگزار می شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/

آبان اوج استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری ملت ایران است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار