پژوهشگر بازار های نوپا خبر داد:

تبريز ميزبان سمينار بازارهاي مالي نوپا

1400/09/22 - 15:33 - کد خبر: 55564 نسخه چاپی

نصر: کارشناس بازار سرمایه گفت: خانواده ها، افراد علاقه مند و کلیه اقشار جامعه به دعوت رایگان این شرکت می توانند در سمینا شرکت نموده و آینده خود و فرزندانشان را نسبت به سرمایه گذاری موثر و آگاهانه مسیر دهند.

به گزارش نصر، شرکت آتی سرمایه نیکان با اهداف سرمایه گذاری در بازار سرمایه، علمی، آموزشی، پژوهشی و با اخذ مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور جهت آموزش و ارتقای دانش مالی و سرمایه گذاری در بازارهای مختلف مالی تشکیل شده است.   
 

"مهدی محسن پور" در گفتگو با نصر گفت: اولین سمینار شرکت آتی سرمایه نیکان با هدف ارتقای دانش مالی و سرمایه گذاری  با محوریت بازارهای مالی، آشنایی با مفاهیم و زیرساخت های فنی بلاک چین و ارز دیجیتال، ارزش آفرینی و خلق ثروت توسط بلاک چین و ارز دیجیتال، کسب درآمد از ارز های دیجیتال از طریق تریدینگ، کاربردهای بلاک چین و ارز دیجیتال در تجارت داخلی و بین المللی، متاورس و فناوری های نوین و web3 برگزار خواهد شد.  
 
وی بر رویکرد علمی، آموزشی و انگیزشی سمینار اشاره کرد و افزود: این سمینار با هدف آشنایی با انواع بازارهای مالی روز، دستاوردهای نوین و یادگیری مفاهیم ارزهای دیجیتال، لزوم آشنایی با بازارهای مالی و بازی های درامدزا و ساخت و راه اندازی انواع کیف پول های ارز دیجیتال و امنیت سرمایه گذاری در این حوزه برگزار خواهد شد.  
محسن پور اضافه کرد: شناخت بازار های مالی (ارز دیجیتال، بورس آسیا، بورس اروپا و بورس بین المللی) یکی دیگر از اهداف این سمینار است.
 

وی با هشدار به افرادی که بدون دانش قبلی وارد بازار می شوند گفت: بازارهای مالی مختلف به ویژه ارز های دیجیتال به علت پایین بودن مارکت کپ و نابالغ بودن بازار دچار دستکاری های فراوانی از طرف اشخاص و سازمان های بازارگردان می شود واز این رو نوسان در این بازار بسیار زیاد بوده و نداشتن آگاهی و اطلاعات درمورد آنها و برخی از ارزها با نام شت کوین می تواند منجر به صفر شدن کل دارایی شود.  
وی به کسانی که علاقه مند به ورود به بازارهای مالی هستند توصیه کرد: با داشتن اطلاعات اولیه می توان از این بازار پرسود، سود های خوبی را کسب کرد، اگر کسی اطلاعاتی از این بازار( مخصوصا کریپتو) نداشته باشد به هیچ عنوان برای سرمایه گذاری نیز توصیه نمی شود.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در بازار رمز ارزها با توجه به دیجیتالی بودن و پیاده سازی در بستر های اینترنتی احتمال دزدیده شدن (هک شدن) دارایی هایی که جهت سرمایه گذاری تهیه شده است وجود دارد.
وی تاکید کرد: عموم مردم می توانند جهت شرکت در سمینار با واحدهای پشتیبانی شرکت آتی سرمایه نیکان در تماس بوده و از سمینار رایگان استفاده کنند.
وی گفت: سمیناری که بصورت رایگان برگزار خواهد شد بهترین گزینه برای پاسخ به سوالات پیرامون موضوعات دنیای ارزهای دیجیتال است.
وی ادامه داد: حوزه های مختلف بخصوص NFT (ان اف تی) متاورس،( metaverse)، web3 ( اینترنت نسل سوم) از موضوعات مورد بحث در این سمینار خواهد بود که توسط افراد متخصص این حوزه چون جناب دکتر صبح خیز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و بهترین مکان برای افراد جویای کار و هنرمندان برای ثبت آثار خود در حوزه NFT و والدین جهت مسیر دهی به آینده فرزاندان خود می باشد.  
 
 
وی تاکید کرد: با شرکت در این سمینار رایگان شما یاد میگیرید که فریب افراد سود جو با دادن وعده‌های سود مرکب و زیاد در این بازار، چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی را نخورید که این افراد در نهایت پول شما را صفر یا نابود خواهند کرد، بهترین کار این است که خودتان یاد بگیرید تا بدانید برای سرمایه‌گزاری چه بسترهایی مناسب بوده و امنیت سرمایه های خود را تامین کنید.

وی خاطر نشان کرد که میهمانان این سمینار عبارتند از:
دکتر رضا صبح خیز عضو هیئت علمی دانشگاه، تحلیل گر و پژوهشگر حقوق و امنیت فضای سایبری
دکتر عسگر پاک مرام عضو هیئت علمی دانشگاه، حسابدار رسمی و عضو جامعه حسابداران رسمی ایران، عضو انجمن حسابداران خبره ایران، عضو انجمن علمی حسابداری ایران، عضو انجمن حسابداری مدیریت ایران و عضو انجمن علمی حسابداری    

داود نظری مدیر عامل شرکت آتی سرمایه نیکان، کار آفرین نمونه سال ۱۴۰۰، کارشناس بازار سرمایه، مدرس دانشگاه، نویسنده و پژوهشگر، عضو انجمن علمی حسابداران ایران، عضو انجمن اقتصاددانان ایران.
و اینجانب مهدی محسن پور تحلیل‌گر کسب و کار های نوین، مدیریت هوش تجاری، مشاور مارکتینگ و سرمایه گذاری، کارشناس و تحلیل‌گر بازار سرمایه و کریپتو، پژوهشگر بازارهای نوپا محسن پور ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در این سمینار اضافه کرد که قرار بر این است تعداد سانس برگزاری سمینار افزایش یابد تا از وقوع هرگونه مشکل پیشگیری گردد.
 

وی افزود: ضمن تخصیص هدایای نفیس برای شرکت کنندگان، بعد از اتمام سمینار  برخی خدمات شرکت از جمله برگزاری کارگاه کودکان و نوجوانان به صورت رایگان مورد ثبت نام قرار گرفته و  در اولین فرصت بر طبق برنامه از پیش اعلامی برگزاری خواهد شد.
علاقمندان جهت شرکت در این سمینار می‌توانند از طریق دایرکت اینستاگرامی Instagram: @nikan_finance و یا ارسال پیام نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره واتساپ : 09033812051 و شماره تماس: 04133263977 ثبت نام خود را قطعی کنند.
انتهای پیام/
تبريز ميزبان سمينار بازارهاي مالي نوپا محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار