اختصاصی نصر/

قاتلان مادر باردار و کودک 6 ساله اش در انتظار قصاص/ اجرای حکم قصاص در انتظار پرداخت مابه التفاوت دیه

1400/09/18 - 09:44 - کد خبر: 55550 نسخه چاپی

نصر: حکم قصاص سه مرد که ۱۳ سال پیش زن بارداری را بعد از تجاوز به همراه کودک 6 ساله اش زنده زنده سوزانده بودند، به دلیل عدم توانایی خانواده مقتول در پرداخت مابه التفاوت دیه به اجرا درنیامده است.

به گزارش نصر، ۱۳ سال پیش بود که روستای سیه رود از توابع شهرستان جلفا در شوک فرو رفت؛ شوک زنده زنده سوختن زنی باردار به همراه پسر شش ساله اش.
زنی ۳۸ ساله که نیمه های شب سه مرد با حمله به منزلش، درها را قفل و کل خانه را به آتش می کشند تا بلکه بتوانند با کشتن این زن جوان، لکه ننگ تجاوز خود به وی که منجر به بارداری اش شده بود، را پاک نمایند.

جزئیات حادثه از زبان برادر مقتول
برادر مقتول (زن جوان) در گفت وگو با خبرنگار نصر با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: وقتی خواهرم آن طور فجیعانه به قتل رسید من تنها ۱۲ سالم بود؛ با گذشت ۱۳ سال از آن حادثه تلخ، هیچ وقت از ذهن و خاطرم پاک نمی شود.
 
بارداری خواهرم به خاطر تجاوز
همسر خواهرم فوت کرده بود و وی به همراه پسر 6 ساله اش تنها زندگی می کرد. بعد از فوت شوهرخواهرم، رفت و آمد نوه های خواهر همسر خواهرم (دو مرد جوان) به منزلش بیشتر شد؛ تا آن که در پس این رفت و آمدها پی به راز وحشتناکی بردیم، راز بارداری خواهرم به خاطر تجاوز همان دو مرد جوان. وقتی متوجه ماجرا شدیم، انگار کل دنیا روی سرمان خراب شد.

خانه خواهرم را به آتش کشیدند
 تنها دو روز از برملا شدن این راز وحشتناک می گذشت. صبح روز ۲۸ فروردین سال ۱۳۸۸ بود که از پاسگاه روستا تماسی دریافت کردیم که خبر آتش گرفتن خانه خواهرم را دادند. سریع به همراه خانواده عازم محل شدیم. به محض رسیدن اولین صحنه ای که دیدیم، تنها خاکسترهایی بودند که روی زمین خودنمایی می کردند.  
با توجه به مشکوک بودن آتش سوزی، ماموران آگاهی تحقیقات خود را برای روشن شدن تمام ابعاد ماجرا آغاز کرده و متوجه شدند که سه جوان ساعت دو نصف شب با حمله به منزل خواهرم و قفل کردن درها، کل خانه را به آتش کشیده اند.
با تحقیقات محلی و پرس و جو از همسایه ها، ردی از سه مرد جوان زده شد.
سه مردی که دو تن از آن ها برادر (همان نوه های خواهر همسر خواهرم) که به خانه اش رفت و آمد داشتند و نفر سوم نیز دوست این برادرها بود.

قتل به خاطر ترس از لو رفتن تجاوز
بعد از ۲۰ روز این سه مرد دستگیر و به جرم خود اعتراف کرده و اقرار کردند، از ترس این که بارداری و ماجرای تجاوز لو نرود و دستشان برای همگان رو نشود، اقدام به کشتن آنان می کنند.
الان بعد از گذشت ۱۳ سال، قاتلان خواهر و خواهرزاده ام هنوز قصاص نشده اند و دادگاه درخواست مبلغی بالای ۵۰۰ میلیون تومان برای اجرای حکم قصاص دارد. اما من یک کارگر هستم که به همراه مادر پیرم زندگی می کنم. تهیه مبلغ به این سنگینی از عهده ما خارج است. خواهش می کنم این موضوع را رسانه ای کنید تا بلکه مردم به یاریمان بیایند و مبلغ درخواستی مهیا شود.
اگر قتل غیرعمدی بود، می بخشیدیم؛ اما آنان به ناموس من تجاوز کرده و به طور فحیعانه ای وی را به همراه پسر 6 ساله اش زنده زنده سوزانده اند، چگونه می توانم آنان را ببخشم و در خانه راحت زندگی کنم؟
انتهای پیام/
قاتلان مادر باردار و کودک 6 ساله اش در انتظار قصاص/ اجرای حکم قصاص در انتظار پرداخت مابه التفاوت دیه فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 3 نظر

  نیما   سال پیش  

خداصبربده کارشیطانه

  خداصبربده کارشیطانه   سال پیش  

خداصبربده کارشیطانه

  الی   2 سالها پیش  

خدا صبر بده
ولی یه اشتباهی کردن دیگه
انسان جایز خطا هست
پژوهشیار