رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد:

تلاش کمیسیون ورزش و جوانان شورا برای گسترش سرانه فضاهای ورزشی در تبریز

1400/09/15 - 21:54 - کد خبر: 55444 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: در تلاشیم سرانه‌ی فضای ورزشی را در کلانشهر تبریز افزایش دهیم.

به گزارش نصر، پرویز هادی صبح روز دوشنبه در هشتمین جلسه‌ کمیسیون ورزش و جوانان گفت: تقریبا سه و نیم میلیارد تومان هزینه تعمیر سالن های ورزشی شهرداری تبریز بوده که باید برای بازسازی ‌وبه‌سازی سالن ها اقدامات اساسی ترتیب داده شود.
وی در سخنان خود با بیان اینکه موضوع بودجه حوزه ورزشی را به کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ارجاع داده‌ایم تا در این راستا تصمیماتی اساسی گرفته شود، تصریح کرد: شورای ششم به موضوع ورزش اهمیت ویژه ای می دهد و برای احیای ورزش محلات نیز برنامه های ویژه ی دارد که جز دغدغه های اصلی شورا به شمار می‌رود.
هادی با درخواست اینکه اگر کاربری ورزشی در سطح شهر وجود دارد که مورد استفاده قرار نمی گیرند به  کمیسیون معرفی شود، افزود: علاوه بر سعی در افزایش سرانه اماکن ورزشی موضوع مهم دیگر کادر متخصص ورزشی جذب شده در شهرداری است که در جایگاه اختصاصی خود مشغول به خدمت نیستند و این افراد باید به پست های خود برگردند.
هادی تصریح کرد: در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر فضای ورزشی نسبت به محلات دیگر اندک است، که در این دوره سعی بر افزایش آن شده است و امیدواریم در این مناطق علی الخصوص برای بانوان سرانه اماکن ورزشی را افزایش دهیم.
فریدون بابایی اقدم، نائب رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه گفت: در دوره گذشته آسیبی برای ورزش شهرمان وارد شده بود که بهتر است در این دوره به دور از حواشی به فعالیت ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه موضوع کارگروه بهتر است تعیین تکلیف شود، ادامه داد: پیشنهادم این است که برنامه‌ریزی‌هایی برای تعمیر و نوسازی فضاهای ورزشی ترتیب دهیم و استارت کار را از هفته آتی شروع کنیم.
بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان‌خود با بیان اینکه ما مصمم احیای سازمان ورزش هستیم، ادامه داد: در کنار این موضوع در تلاشیم ورزش محلات را زنده کرده و با اقدامات ارزنده بتوانیم برای شهروندان در حوزه ورزشی اقدامات در خور شانی انجام دهیم.
حکیمه غفوری، دبیر کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه این جلسه در رابطه با نیروی انسانی سازمان ورزش بیان کرد: به نظر من تا زمانی که این افراد را ملزم نکنیم به جایگاه خود باز نخواهند گشت، شهرداری باید با ارسال نامه کتبی به نیروهایی که سابقا در سازمان ورزشی جذب شده‌اند، این افراد را به محل کار خودشان باز گردانند.
یاسین بجانی، عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه اظهار کرد: اصلی ترین هدف ما از  تشکیل کمیسیون توسعه سرانه ورزشی است تا بتوانیم اماکن ورزشی را حفظ و نگهداری کنیم.
این عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به روز جهانی معلولین بیان کرد: آسایش و رفاه اجتماعی زمانی تحقق می‌یابدکه همگان از آن بهره ببرند و بهتر است برای قشر معلول نیز برنامه هایی در حوزه ورزشی و تایم اختصاصی در نظر گرفته شود.
انتهای پیام/
تلاش کمیسیون ورزش و جوانان شورا برای گسترش سرانه فضاهای ورزشی در تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار