اختصاصی نصر/

سگی در تبریز صاحبش را روانه زندان کرد

1400/09/17 - 08:13 - کد خبر: 55442 نسخه چاپی

نصر: درگیری دو همسایه بر سر آزار و اذیت سگ و خروس در یکی از محلات تبریز، آن ها را روانه دادگاه کرد.

به گزارش نصر، تیرماه سال گذشته بود که در یکی از محلات تبریز همسایه ها از سر و صدای وقت و بی وقت سگ و خروس یکی از اهالی محله به تنگ آمده بودند. چند باری هم تذکرات لازم را به صاحب سگ می دهند، حتی به کلانتری نیز شکایت و مامور کلانتری نیز تذکرات لازمه را به صاحب سگ می دهند، اما هیچ کدام از این تذکرات و اعتراضات موثر واقع نمی شود.
تا این که عصر یکی از روزها، همسایه دیوار به دیوار صاحب سگ که آرامشش در خانه مختل شده بود، تصمیم می گیرد شخصا به منزل آنان برود تا بلکه بتواند راه حلی برای این مشکل پیدا نماید. اما در کمال تعجب زن همسایه با کلمات رکیک و زشت و انواع توهینات از همسایه خود استقبال می کند. همسایه هم دست از پا درازتر به سوی منزل خود بازمی گردد.
اما تعجب تر از این اقدام زن همسایه، یورش سه مرد (برادران زن همسایه و برادرزن صاحب سگ) به درب منزل وی با قمه و چماق و... بود.
سه برادر زنگ در را می زنند و وقتی این مرد از همه جا بی خبر در را باز می کند؛ با حمله سه مرد مواجه می شود که وی را از ناحیه سر و گردن و... با ضربات متعدد قمه و چماق زخمی می کنند و پا به فرار می گذارند.
با شکایت این مرد پرونده جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری دو تبریز ارسال می شود.
قاضی دادگاه کیفری دو تبریز، با بررسی تمام جوانب و ابعاد موضوع برای متهمان پرونده (زن صاحب سگ و برادران وی) جزای دیه نقدی و حبس صادر می کند.
انتهای پیام/
سگی در تبریز صاحبش را روانه زندان کرد فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار