معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:

جریمه ۲۲ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی صنعتی در آذربایجان‌شرقی

1400/09/15 - 14:07 - کد خبر: 55420 نسخه چاپی

نصر: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با تاکید بر تشدید اقدامات نظارتی از جریمه ۲۲ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی صنعتی در استان خبر داد.

به گزارش نصر، یوسف پایدار با بیان اینکه واحد صنعتی یاد شده به دلیل عرضه خارج از شبکه حدود ۱۵ هزار قطعه جوجه یک‌روزه مرتکب تخلف شده است، گفت: پس از جمع بندی مستندات و طی مراحل قانونی رسیدگی، رای قطعی و جریمه به میزان ۲۲ میلیارد ریال برای این واحد صادر شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در ادامه بر نظارت‌های مستمر در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان بویژه در بحث کالاهای اساسی تاکید کرد و افزود: تخلف دو واحد عمده فروشی در استان به دلیل عرضه خارج از شبکه بیش از ۸.۵ تن مرغ گرم احراز و جریمه‌ای به میزان تقریبی ۳.۹ میلیارد ریال صادر شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وی از پایش و رصد سیستمی فرایند تامین و توزیع کالاهای مشمول ثبت در سامانه‌های جامع تجارت و انبارها خبر داد و گفت: اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه‌های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/
جریمه ۲۲ میلیارد ریالی یک واحد تولیدی صنعتی در آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  تبریز   2 سالها پیش  

بیر دفع دیین واحد صنعتی نی یاتیردیبلار.
پژوهشیار