اختصاصی نصر/

دام شیطانی طلافروش قلابی برای زنان تبریزی!

1400/09/16 - 08:00 - کد خبر: 55411 نسخه چاپی

نصر: 31 تیرماه سال جاری بود که با شکایت دختری از مردی 33 ساله که وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بود، پرونده در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت. مردی که با ادعای فروش طلاجات در پیج اینستاگرام خود با قیمت پایین، زنان و دختران را در دام شیطانی خود گرفتار می کرد.

به گزارش نصر، با شکایت این دختر 29 ساله، پرونده وی جهت رسیدگی به شعبه 16 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز ارسال می شود. دختر جوان که یکی از قربانیان هوس بازی های این مرد است، وقتی در مقابل بازپرس پرونده حاضر شد این گونه اظهارات خود را بیان کرد:  
"از مدتی پیش با فردی به نام شهریار در اینستاگرام آشنا شدم؛ فردی که پیج طلافروشی با قیمت پایین را داشت و مدام استوری های لاکچری می گذاشت. اندکی پس از آشنایی، از طریق فرستادن پیام های عاشقانه، ابراز علاقه می کرد و مدعی بود در بازار امیر تبریز، مغازه طلافروشی دارد. آخرین بار هم تماس تصویری گرفته و خواهش کرد به دیدنش بروم که من هم قبول کردم.
عصر آخرین روز تیرماه سال جاری با وی در میدان راه آهن تبریز قرار ملاقات گذاشتم. ساعت 21 شب با خودروی شخصی خود به محل قرار رفته و وی را سوار ماشین کردم. لحظه ای بعد از حرکت پیشنهاد داد رانندگی ماشین را خود بر عهده بگیرد و من استراحت نمایم که پذیرفتم.  
وقتی پشت فرمان نشست، به سمت جاده سنتو حرکت کرد که اعتراض کردم؛ اما وی تنها به گفتن جمله "دوست دارم در جایی خلوت و به دور از هیاهو با تو در مورد آینده یمان صحبت کنم" بسنده کرد و یک سرویس طلا نشانم داد که مخصوصا برای من خریده است. من هم باور کرده و ساکت شدم.  
اما هر چقدر جلوتر می رفت جاده تاریک تر و ترسناک تر می شد. ترس تمام وجودم را گرفته بود و با گریه و زاری التماس می کردم برگردد؛ اما این بار نه با مهربانی، بلکه با تمام عصبانیتش مرا کتک زد و تهدید به مرگ کرد و گفت: "اگر حرف اضافی بزنی، تمام دار و ندارت را می گیرم و همین جا می کشمت و در وسط بیابان رها می کنم؛ چرا که کشتن تو برایم در حد یک سرویس طلا است"
مجبور شدم کوتاه بیایم تا بییشتر از این عصبانی نشود و بلایی به سرم نیاورد. اما وی با تمام وقاحت، ماشین را کناری زد و اقدام به تجاوز کرد. بعد از تجاوز مرا به حال خود رها کرد و دوباره پشت فرمان نشست و حرکت کرد. در راه برگشت با تمام توان داد زدم اجازه دهد ماشین را خودم برانم. قبول نمی کرد اما تهدید کردم اگر اجازه ندهد رانندگی کنم خودم را از ماشین به پایین پرت خواهم کرد.
آخر سر با رانندگی من موافقت کرد. با سرعت تمام به سمت میدان راه آهن حرکت کردم تا پلیس را در جریان امور قرار دهم. اما قبل از رسیدن به راه آهن، در بین راه خود را به پایین پرت کرد و در تاریکی از آن جا دور شد. من ماندم و یک دنیا غم و غصه که مهمان قلبم شده بود."
با اظهارات این دختر جوان، به دستور بازپرس پرونده تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت اخلاقی برای بررسی صحت ادعاهای وی و پیدا کردن مرد مورد ادعایش آغاز شد.  
با تحقیقات صورت گرفته و با شناسایی چهره متهمان سابقه دار در پلیس امنیت اخلاقی توسط شاکی، رد مرد جوان توسط پلیس زده و مشخص می شود وی فردی سابقه دار است که بیش از این نیز توسط زنان و دختران دیگر، علیه وی شکایت شده است و در حال حاضر متواری است.
با این که متهم برای فرار از دست قانون پیاپی محل سکونت خود را تغییر می داد، اما قاضی موسوی، بازپرس شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز دستور بازداشت سریع متهم پرونده را صادر می کند. با بازداشت متهم و انکار وی در خصوص ارتکاب جرم، با اظهارات متهم پرونده به دستور قاضی موسوی، تحقیقات برای روشن شدن تمام ابعاد ماجرا آغاز شده است.
گزارش نصر حکایت از آن دارد، هم اکنون این متهم در بازداشت بوده و منتظر اجرای قانون است.  
انتهای پیام/
دام شیطانی طلافروش قلابی برای زنان تبریزی! فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار