سردار زین العابدین رضوی خرم:

خود را موظف به اجرای عدالت آموزشی می دانیم

1400/09/15 - 12:21 - کد خبر: 55408 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مناسب‌ سازی و تلاش برای متنوع‌ سازی محیط‌ های آموزشی از جمله اولویت ‌های شورای آموزش و پرورش استان است.

به گزارش نصر، "عابدین خرّم" در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، ضمن قدردانی از خیران در حوزه تعلیم و تربیت، اظهار کرد: نگاه مصرفی به دستگاه عظیم و انسان‌ ساز آموزش و پرورش، خطاست و این حوزه را باید به دید سرمایه‌ گذاری و زیربنایی ببینیم.
وی با تأکید بر احصای نیازهای کمی و کیفی آموزش و پروش و تلاش برای تأمین اعتبارات مورد نیاز آن، افزود: مناسب‌ سازی و تلاش برای متنوع‌ سازی محیط‌ های آموزشی از جمله اولویت ‌های شورای آموزش و پرورش استان است.
خرّم همچنین تبیین سند تحول برای فرهنگیان و معلمان را خواستار شد و گفت: اقتضائات استانی باید در اجرای این سند لحاظ شده و نظارت مستمر و روش ‌مند بین دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش انجام شود تا جریان آموزشی ما مختل نشود.
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر پیگیری افزایش سهم معلمان از طرح‌ های خدماتی نظیر مسکن ملی، گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان برای پرداخت مطالبات معوقه معلمان در کمترین فرصت متعهد باشد.
خرم نظارت مستمر بین دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش را مهم بیان کرد و افزود: اگر این نظارت را به صورت دقیق انجام دهیم معلمان آموزش دیده با کمترین خطا برایمان سرمایه می شوند.
 وی درخصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: باید پایش و رصد مستمر انجام گیرد تا لطمه‌ ای از ناحیه بیماری کرونا به دانش ‌آموزان وارد نشود و این بازگشایی ‌ها، تجربه مدیریت دوران کرونا را به فراموشی نسپارد.
 استاندار تبریز همچنین با توجه به بازگشایی مدارس نظارت بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از تجربیات تدریس آنلاین و حفظ این تجربیات و برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی بازماندگان از تحصیل استان بویژه در مناطق پرخطر از نظر آسیب های اجتماعی را خواستار شد.
وی همچنین بر توجه جدی به مناطق دارای آسیب‌ های اجتماعی و تأمین امکانات آموزشی در نقاط محروم تأکید کرد و از دانشجویان جهادی که در دوران کرونا، برای آموزش دانش ‌آموزان در این مناطق همت گماشتند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/
خود را موظف به اجرای عدالت آموزشی می دانیم سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار