بابایی اقدم مطرح کرد؛

بود و نبود اداره کل محیط زیست چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟

1400/09/15 - 00:35 - کد خبر: 55377 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: باوجود تذکر مسوولان استانی به موضوع آلودگی هوا اهمیت داده نشده است، با این حساب بود و نبود اداره کل محیط زیست در استان چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟

به گزارش نصر از خبرگزاری فارس، فریدون بابایی‌اقدم در سی‌امین جلسه‌ علنی شورای شهر تبریز، اظهار داشت: کاش بحث آلودگی هوای تبریز در دستور جلسات امروز قرار می‌گرفت، چراکه آلودگی هوا این روزها به یکی از معضلات مهم شهر تبدیل شده است.

وی در ادامه بیان کرد: صبح امروز از ۹ ایستگاه هواشناسی، ۳ مورد هوا را پاک اعلام کرده و مابقی ایستگاه‌ها نیز قابل قبول بوده‌اند که این موضوع نیز در جای خود تعجب بسیار دارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: امروز شاهد آلودگی هوا بعد از ۲ روز بارش برف وباران آن هم در محل ایستگاه کجوار در کنار پتروشیمی بودیم.

وی اضافه کرد: ما کمیسیون بند بیست را در مورد مشاغل مزاحم داریم که تا به امروز واکنشی از سوی شورای شهر در رابطه با محکومیت آلودگی هوای تبریز ندیدم.

بابایی‌اقدم متذکر شد: با وجود تذکر مسوولان استانی به موضوع آلودگی هوا اهمیت داده نشده است، با این حساب بود و نبود اداره کل محیط زیست در استان چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟

رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه تصریح کرد: اداره‌کل محیط زیست استان را به کمیسیون خدمات دعوت کردیم و قرار است در صحن علنی شورا نیز حضور یابند.

انتهای پیام/

 بود و نبود اداره کل محیط زیست چه فرقی به حال شهر و شهروندان دارد؟ خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار