جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

پنج مسیر ارتباطی زنجان مه آلود است

1398/08/13 - 09:55 - کد خبر: 5537 نسخه چاپی

نصر: جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به حاکم بودن مه بر پنج مسیر ارتباطی پرتردد این استان، رانندگان عبوری لازم است با دقت بیشتری رانندگی کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی، امروز در گفت و گویی افزود: مسیرهای ارتباطی زنجان - میانه (کیلومتر یک تا ۲۰)، زنجان - طارم، تهم - چورزق، دندی - پاپایی و آزادراه زنجان - قزوین (کیلومتر ۲۲ به بعد) از یکشنبه شب، مه آلود است.  

وی اظهار داشت: لازم است رانندگان به دلیل کاهش دید افقی و جلوگیری از حوادث احتمالی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در صورت نیاز از چراغ‌های مه‌شکن استفاده کنند.

عظیمی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته چهار فقره تصادف جرحی در مسیرهای ارتباطی زنجان قزوین، زنجان - میانه و زنجان - خرمدره اتفاق افتاد که سه مورد آن به خاطر عدم رعایت حق تقدم و یک مورد دیگر نیز به علت خطی راننده از سرعت مجاز، رخ داد که بر اثر این تصادف‌ها ۶ نفر مصدوم و به منظور درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.  

۶ ماه نخست امسال بر اثر وقوع دو هزار و ۳۶۷ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۱۳۳ نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال ۹۷ که به تعداد ۱۴۹ نفر بود ۹ درصد کاهش نشان می دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

انتهای پیام/

پنج مسیر ارتباطی زنجان مه آلود است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار